پدیدآورندگان نرم افزارهای گردشگری حمایت می شوند

به گزارش تفطن، خبرنگاران/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از نرم افزارهای ساخته شده در حوزه گردشگری و معرفی آثار تاریخی استان و کشور، حمایت می کنیم.

پدیدآورندگان نرم افزارهای گردشگری حمایت می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات جواب ویزای تحصیلی کانادا بعد از انگشت نگاری هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

یحیی رحمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به حمایت سازمان میراث فرهنگی استان از نرم افزارها و اپلیکیش هایی که در حوزه گردشگری در استان فراوری می شوند و تعدادشان هم کم نیست، توضیح داد: در حوزه فراوری نرم افزار و معرفی آثار تاریخی و باستانی استان در قالب استفاده از فضای مجازی دو نوع موضوع وجود دارد یک بعد معرفی و دوم بعد بازاریابی.

وی اشاره ای به ساخته شدن جامع ترین نرم افزار گردشگری کشور توسط متخصصان استان زنجان که در پارک علم و فناوری استان فعالیت می نمایند داشته و اظهار کرد: خوشبختانه با کوشش ها و مهارت هایی متخصصان استان داشته اند، بزرگ ترین نرم افزار گردشگری کشور که یک طرح ملی نیز محسوب می گردد در استان زنجان با نام نرم افزار ایران گشت و با همکاری معاونت گردشگری کشور ساخته شده است و وجود چنین شرکت هایی مستقر در پارک علم و فناوری مایه افتخار برای استان است و اداره میراث فرهنگی حمایت های خود را از ساخت چنین برنامه هایی دریغ نخواهد کرد.

رحمتی تاکید نمود: چنین نرم افزارهایی علاوه بر حوزه گردشگری و بازاریابی در حوزه تجارت الکترونیک و صنایع دستی هم فعال هستند و اداره میراث فرهنگی حمایت های خود را از بابت ارائه مجوز رسمی برای فعالیت نه تقبل هزینه برای ساخت انجام می دهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته هم یک نرم افزار با نام اپلیکیشن زنجانگردی همزمان با عید نوروز در اپ استور کافه بازار منتشر شد که توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش خبرنگاران، در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله و رسیدن به اقتصاد مقاومتی به وسیله اقدام و عمل و به منظور دستیابی به رشد مالی کشور یکی از اولویت ها و مسائل محوری توجه به فعالیت شرکت هایی تحت عنوان شرکت های دانش بنیان و فناور است که خصوصا در حوزه دانش فناوری اطلاعات فعالیت می نمایند و زمانی که پای ساخت اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف به نهادهای از قبیل شهرداری (شهروند الکترونیک)، میراث فرهنگی و ... باز می گردد می تواند رشد مالی بسیار بالایی را در پی داشته باشد، در استان زنجان نیز بیش از 20 شرکت دانش بنیان در حوزه های گوناگون فعالیت می نمایند که با حمایت های بیشتر می توان از ظرفیت های عظیمی که در این شرکت ها وجود دارد بیشتر استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1019

به "پدیدآورندگان نرم افزارهای گردشگری حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیدآورندگان نرم افزارهای گردشگری حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید