پرسپولیس نمی تواند رکوردشکنی کند

به گزارش تفطن، تیم فوتبال پرسپولیس تهران نمی تواند به رکورد امتیازهای خود در لیگ شانزدهم و هفدهم برسد.

پرسپولیس نمی تواند رکوردشکنی کند

به گزارش، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی 26 اردیبهشت به خاتمه می رسد که پرسپولیس تهران با راهنمایی برانکو ایوانکوویچ و کسب 57 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و 53 امتیاز در رده دوم است.

سرخپوشان با کسب 4 امتیاز از 2 بازی آینده، قهرمانی خود را در لیگ هجدهم قطعی می نمایند و برای سومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر می برند، اما نمی توانند رکورد 2 فصل گذشته خود را تکرار نمایند. شاگردان برانکو در لیگ هفدهم و با اقتدار قهرمانی را بدست آوردند و اختلاف 9 امتیازی با تیم نایب قهرمان (ذوب آهن) داشتند.

شاگردان مرد کروات در فصل گذشته 64 امتیاز بدست آوردند و در حال حاضر اگر از سد ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم بگذرند، 63 امتیازی خواهند شد و نمی توانند رکورد امتیازهای فصل گذشته را تکرار نمایند. قهرمانی پرسپولیس تا حدودی قطعی شده، اما برای رسمی شدن و برگزاری جشن قهرمانی در تهران باید رو در روی ماشین سازی پیروز شوند و سپاهان مقابل پدیده به تساوی برسد تا در حضور طرفداران شان جشن قهرمانی بگیرند.

لازم به ذکر است، پرسپولیس در لیگ شانزدهم با 66 و لیگ هفدهم با 64 امتیاز به قهرمانی رسید و اگر در دیدار با شاگردان محمدرضا مهاجری و مهدی تارتار به پیروزی برسد، با 63 امتیاز به مقام قهرمانی لیگ هجدهم می رسد. 2 بازی آینده شاگردان برانکو، 21 و 26 اردیبهشت در تهران و جم برگزار خواهد شد.

برانکو: حیف که مقابل تراکتور پیروز نشدیم/ دیدار سختی مقابل پاختاکور داریم/ من هم می توانم با باشگاه های دیگر مذاکره کنم

پرسپولیس شنبه به ازبکستان می رود

حضور بودیمیر در تمرینات گروهی پرسپولیس و تشویق بازیکنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 373

به "پرسپولیس نمی تواند رکوردشکنی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نمی تواند رکوردشکنی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید