چهاردهمین قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس

به گزارش تفطن، فینال جام حذفی انگلیس در استادیوم خالی از تماشاگر ومبلی بین آرسنال و چلسی برگزار گردید که سومین نبرد این دو تیم لندنی در فینال بود و مثل فینال های قبلی توپچی ها آن را بردند. شاگردان آرتتا در این بازی کامبک زدند و 2 بر یک پیروز شدند.

چهاردهمین قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 5 به گل رسید. پولیشیچ که دفاع آرسنال را به هم ریخته بود خودش هم دروازه مارتینس را باز کرد. اما آرسنال در ادامه عملکرد بهتری داشت و توسط اوبامیانگ هم گل خورده را جبران کرد. ستاره گابنی توپچی ها دقیقه 28 پنالتی ای که خودش گرفته بود را تبدیل به گل کرد. دقیقه 67 آرسنالی ها زهر خودشان را برای مرتبه دوم هم ریختند. این مرتبه هم اوبامیانگ با فریب مدافع چلسی با ضربه ای نرم توپ را به قعر دروازه چلسی فرستاد. دقیقه 73 هم کواچیچ پس از خطا روی ژاکا از داور کارت قرمز گرفت تا کار چلسی برای بازگشت به بازی دشوارتر گردد. شاگردان لمپارد هم در نهایت نتوانستند از شکست فرار نمایند و این فینال را هم آرسنال برد.

این چهاردهمین قهرمانی آرسنال در تاریخ جام حذفی انگلیس بود و نخستین قهرمانی دوران مربیگری میکل آرتتا به شمار می آید.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1445

به "چهاردهمین قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید