چه کسی بالاخره معاون بایدن خواهد شد؟

به گزارش تفطن، ایسنا نوشت: اوایل امسال میلادی، بایدن وعده داد تا یک زن را برای معاونت خود بر می گزیند و گفت، تعدادی از زنان هستند که برای آنکه به سمت معاونت ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شوند، واجد شرایط هستند اما وی هنوز پیروز نشده شخص مناسبی را برای معاونت خودش انتخاب کند.

چه کسی بالاخره معاون بایدن خواهد شد؟

سایت خبری پولیتیکو از قول منابع ناشناس گزارش کرد، انتخاب یک معاون همچنان برای جو بایدن، کاندیدای دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا مساله ای حل نشدنی باقی مانده چون او به دنبال کسی مانند خودش است، همانطور که او برای باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا بود؛ یعنی یک دوست و یک محرم اسرار که منافع سیاسی خود را تابع رئیسش قرار می داد.

یکی از این منابع که خواست نامش فاش نشود، گفت: بایدن وقتی گفت که دنبال کسی است که با او احساس راحتی کند و به او اعتماد داشته باشد، اصلا شوخی نکرد. تجربه او با اوباما یکی از با اعتمادترین و نزدیک ترین ارتباطات بود.

یکی دیگر از منابع نیز با اشاره به سوزان رایس و الیزابت وارن گفت، قانون نخست این است که معاون بالقوه بایدن نباید هیچ آزاری برساند.

منابع دیگر نیز گفته اند، بایدن ممکن است به دنبال معاونی باشد که تمرکزش بر روی منافع و جاه طلبی های سیاسی خودش نیست.

یکی دیگر از منابعی که سایت خبری پولیتیکو از آن نقل نموده به کماله هریس اشاره نمود که زنی است که تجربه کافی دارد و می تواند به عنوان معاون بایدن در نظر گرفته شد.

تقریبا تمامی منابع به این مساله تاکید دارند که تصمیم برای انتخاب یک معاون را باید خود بایدن بگیرد تا کمیته ای از نزدیکترین مشاورانش.

بایدن حتی گفته که میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری سابق را برای معاونت خود در نظر دارد و او را یک زن بسیار خوب توصیف نموده است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1440

به "چه کسی بالاخره معاون بایدن خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی بالاخره معاون بایدن خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید