کرونا ، افزایش شمار بهبودیافتگان در چین و کره جنوبی

به گزارش تفطن، سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای چین و کره جنوبی ادامه دارد و تعداد بهبودیافتگان از این بیماری رو به افزایش است.

کرونا ، افزایش شمار بهبودیافتگان در چین و کره جنوبی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (چهارشنبه) گزارش داد در ادامه فرایند نزولی مبتلایان روزانه به ویروس کووید19 در این کشور، 62 مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، از این میان البته سه مورد به صورت محلی داخل خاک چین (در شهر ووهان مرکز استان هوبه) اتفاق افتاده و مابقی 59 مبتلا از خارج از این کشور آمده اند.

با این حال تعداد 137 مبتلای بدون علامت نیز در چین شناسایی شده که به گفته مسئولان درمانی این کشور، محل نگرانی بزرگی برای آنهاست زیرا می توانند به راحتی ویروس را به دیگران منتقل نمایند.

بر اساس آمار اعلامی جدید، طی بیست وچهار ساعت گذشته نیز دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند که هر دو در شهر ووهان بودند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 81802 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3333 نفر رسید.

از تعداد کل مبتلایان، 77279 نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا 1190 مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

در کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 را در شرق قاره آسیا دارد - فرایند کاهش تعداد مبتلایان روزانه به این بیماری ادامه دارد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی امروز گزارش کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 53 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، همچنین از روز گذشته تا کنون، هشت نفر به تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی افزوده شد.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان در کره جنوبی به 10384 نفر و تعداد کل فوتی های آن نیز به 200 نفر رسید.

در مقابل اما تا کنون 6776 مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1217

به "کرونا ، افزایش شمار بهبودیافتگان در چین و کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، افزایش شمار بهبودیافتگان در چین و کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید