کرونا به فوتبال این ستاره ها سرانجام می دهد؟

به گزارش تفطن، ورزش سه: با توجه به اینکه قرار است تا اطلاع ثانوی مسابقات فوتبال به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا در استادیوم های بدون تماشاچی برگزار گردد این احتمال وجود دارد که شماری از بهترین فوتبالیست های جهان دیگر نتوانند تا خاتمه دوره فوتبال شان در مقابل تماشاچی بازی نمایند. روزنامه سان لیستی یازده نفره از این بزرگان فوتبال جهان تهیه نموده که کریستیانو رونالدو هم یکی از آن ها است.

کرونا به فوتبال این ستاره ها سرانجام می دهد؟

سان می گوید با توجه به شرایط فعلی انتظار می رود که رقابت های فوتبال دست کم تا خاتمه فصل آینده بدون تماشاچی برگزار گردد. لیگ های فوتبال عظیم جهان به شدت در تلاشند تا فصل جاری خود را دوباره از سر بگیرند، اما در این شکی نیست که حتی در صورت آغاز همه این لیگ ها طرفداران تا آینده قابل توجهی اجازه حضور در استادیوم ها را پیدا نخواهند کرد.

چرا که دولت ها هر آنچه در توان شان باشد خواهند کرد تا پیش از فراوری و در دسترس قرار دریافت واکسن کووید 19 از تجمع های عظیم انسانی جلوگیری نمایند. روزنامه سان به این بهانه فرستی یازده نفره از ستاره های عظیمی تهیه نموده که ممکن است پیش از بازگشت طرفداران به استادیوم ها فوتبال شان به خاتمه رسیده باشد

جیان لوئیجی بوفون

دروازه بان حرفه ای ایتالیایی به آخرین روز های فوتبالی اش نزدیک شده. این سنگربان 42 ساله یوونتوس امسال تابستان قراردادش با این تیم به خاتمه می رسد. او در آغاز این فصل قراردادی یک ساله با یووه امضا نموده بود.

دنی آلوس

آلوس که اسطوره بارسلونا است به زودی 38 ساله می گردد و انتظار می رود در ماه های آینده اعلام بازنشستگی کند. او در حال حاضر به کشورش برزیل برگشته و در سائوپائولو توپ می زند.

جیورجیو کیه لینی

مدافع و کاپیتان یوونتوس تا تابستان امسال با این تیم قرارداد دارد. این ستاره ایتالیایی 35 ساله به عنوان یکی از مقتدرترین دفاع وسط های نسل خود شناخته می گردد.

سرخیو راموس

کاپیتان عظیم رئال مادرید هنوز یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، ولی آینده او بعد از آن موقع در هاله ای از ابهام واقع شده است. راموس به زودی 35 ساله می گردد و ممکن است به این نتیجه برسد که همه افتخارات ممکن را بدست آورده و وقت بازنشستگی اش فرا رسیده.

لیتون بینز

قهرمان باشگاه اورتون در فصل جاری در این تیم چهره ای حاشیه ای بوده و تنها پنج بار با پیراهن این تیم در لیگ برتر به میدان رفته. قرارداد این ستاره 35 ساله تابستان آینده به خاتمه می رسد و ممکن است او کفش های خود را آویخته و به عنوان مربی به کادر فنی تیم محبوبش اضافه گردد.

لوکا مودریچ

برنده توپ طلای 2018 تا خاتمه فصل آینده با رئال مادرید قرارداد دارد و گفته می گردد در حال آنالیز گزینه های مختلف پیش روی خود است. مودریچ این روز ها با بی مهری زیدان روبرو است و بعید است بعد از خاتمه قراردادش در مادرید بماند.

وین رونی

اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس در حال سپری کردن دوره ای از فوتبال خود در باشگاه دربی کانتی است که از آن به عنوان آواز قو یا پرده آخر یاد شده است. رونی تا سال 2021 با دربی قرارداد دارد و انتظار می رود در آن موقع مربی گری پاره وقت فعلی اش در این تیم را به مربی گری تمام وقت تبدیل کند.

آندرس اینیستا

جادوگر سابق بارسلونا روز های خاتمهی دوران فوتبالش را در ژاپن می گذراند و انتظار می رود امسال تابستان یا تابستان سال آینده کفش ها را بیاویزد. او بدون شک به عنوان یکی از عظیمترین هافبک های تاریخ فوتبال در یاد ها خواهد ماند.

داوید سیلوا

استاد عظیم منچسترسیتی بعد از سال ها حضور بسیار پیروز در لیگ برتر، امسال تابستان اتحاد را ترک می نماید. حرکت بعدی او هنوز تعیین نیست، ولی گفته می گردد او یک فصل دیگر هم فوتبال بازی نموده و سپس بازنشسته خواهد شد.

کریستیانو رونالدو

فوتبال کریستیانو رونالدو هنوز تمام نشده، ولی با توجه به اینکه او به زودی 36 ساله می گردد شاید به این نتیجه برسد که در اوج با فوتبال خداحافظی کند. کریستیانو سال های سال در اوج قله فوتبال بوده و ممکن است به این نتیجه برسد که خداحافظی در اوج برایش گزینه بهتری است. با این حساب ممکن است رونالدو بعد از حضور در تورنمنت یورو 2021 تصمیم به آویختن کفش هایش کند.

زلاتان ابراهیموویچ

قرارداد ایبرا با آث میلان تابستان امسال به خاتمه می رسد، ولی او از این گزینه برخوردار است که قراردادش را یک سال دیگر تمدید کند. این ستاره سوئدی پیش از عزیمت به سن سیرو به بازنشستگی فکر می کرد و به نظر می رسد این تیم ایتالیایی آخرین تیم زلاتان باشد.

منبع: برترین ها
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1374

به "کرونا به فوتبال این ستاره ها سرانجام می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به فوتبال این ستاره ها سرانجام می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید