کرونا زمینه ساز توسعه زیرساخت های آموزش مجازی شد

به گزارش تفطن، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش های مجازی، گامی بلند در راستای تحقق عدالت آموزشی به شمار می رود.

کرونا زمینه ساز توسعه زیرساخت های آموزش مجازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد علی واقعی، امروز دوشنبه 19 خرداد در جمع کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سربیشه، ضمن تقدیر از کوشش جهادی همکاران حوزه های ستادی و آموزشی در این ایام اظهار کرد: استمرار فعالیت های آموزشی در بستر فضای مجازی تحقق عدالت است چراکه آنچه در فضای مجازی ارائه می گردد با کمترین هزینه در دسترس همه مخاطبان و دانش آموزان استان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از پرجمعیت ترین و عظیم ترین دستگاه های فرهنگی استان است، اضافه کرد: کاری که در راه اندازی شبکه شاد انجام شد فوق العاده و بسیار عظیم است چراکه زمینه ساز استفاده بهینه از هزینه ها و زمان شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کرونا به عنوان تلنگری برای توجه هرچه بیشتر به مقوله های آموزش، خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری یاد کرد و اضافه کرد: بیماری کرونا زمینه ساز توسعه و ارتقای زیرساخت های آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات شد چرا که ثابت کرد در در شرایط بحرانی دیگر نمی توان از روش های سنتی به خصوص در حوزه آموزش به دانش آموزان بهره برد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش در بستر فضای مجازی قابلیت های زیادی برای مخاطبان ایجاد نموده و محدودیت های دسترسی را از بین می برد، اظهار کرد: آنچه در شبکه شاد ارائه می گردد بدون اینکه احتیاج باشد افراد از مکانی به مکان دیگر برای دسترسی به آموزش منتقل شوند به سهولت از آموزش ها بهره مند می شوند و این ابزاری گامی رو به جلو در راستای تحقق عدالت آموزشی است.

واقعی با بیان اینکه شبکه آموزشی دانش آموزان در راستای انسجام بخشی آموزش ها در بستر فضای مجازی ایجاد شده، اعلام کرد: توانمندسازی فرهنگیان در دو حوزه ستادی و آموزشی، توسعه و تجهیز هنرستان های استان، پیگیری موضوع آسیب های اجتماعی دانش آموزان، توسعه زیرساخت های فضای مجازی و استمرار آموزش ها در این فضا برای تحقق عدالت آموزشی از مهم ترین روینمودهای آموزش و پرورش در خراسان جنوبی به شمار می رود.

وی بر اجرای دقیق سند تحول بنیادین در تمام ساحت ها به عنوان سرمشق آموزش و پرورش استان؛ تأکید کرد و یادآور شد: این سند بالاترین مرجع رسمی برای فعالیت های آموزش و پرورش است که زیر نظام های آن در ادارات شهرستان ها، مناطق و مدارس استان اجرایی شده و تا تحقق کامل اهداف تداوم و استمرار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1349

به "کرونا زمینه ساز توسعه زیرساخت های آموزش مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا زمینه ساز توسعه زیرساخت های آموزش مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید