تور عمان ارزان قیمت: گفتگوی تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود درباره یمن

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، مسقط از تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با همتای عمانی خود به منظور رایزنی درباره یمن اطلاع داد.

تور عمان ارزان قیمت: گفتگوی تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود درباره یمن

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه عمان گفت که بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه این کشور تماسی تلفنی را از آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود پیرامون آنالیز حمایت از کوشش ها برای توقف جنگ یمن دریافت نموده است.

وزارت امور خارجه عمان اضافه نمود که وزرای خارجه دو کشور بر ادامه رایزنی ها بین دو طرف در راستای برقراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

توسل وزیر خارجه آمریکا به عمان در حالی است که پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن به سوی شهر راهبردی مأرب همچنان ادامه دارد و آنها در حالی به دروازه جنوبی این شهر رسیده اند که نیروهای عبد ربه منصور هادی اطراف شهر را مین گذاری کردند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از الجدید، منابع یمنی گفتند که نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی همه جاده های فرعی و اصلی به شهر راهبردی مأرب را مین گذاری نموده اند.

این منابع اضافه نمودند که هدف از این اقدام نیروهای عبد ربه منصور هادی، کند کردن فرایند پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به سوی این شهر است.

منابع محلی تاکید کردند: نیروهای وابسته به دولت دست نشانده عربستان در یمن علاوه بر مین گذاری مسیرهای منتهی به مارب، اقدام به حفر خندق و موانعی در اطراف این شهر نموده اند.

این در حالی است که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به دروازه جنوبی شهر مارب رسیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2161

به "تور عمان ارزان قیمت: گفتگوی تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود درباره یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: گفتگوی تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود درباره یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید