آشنایی با آکواریوم در پوکت

به گزارش تفطن، آکواریوم پوکت (Phuket Aquarium)، یکی از جاذبه‌های اصلی تور پوکت برای بازدید از آبزیانی زیبا و کمیاب است. در این مقاله شما را با بخش‌هاس مختلف این جاذبه آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با آکواریوم در پوکت

به وسیله 30 بشکه بزرگ آب تازه و شور زیستگاهی مثل دریا ایجاد کرده است تا ماهی های این آکواریوم به راحتی در آن زندگی کنند. البته این آکواریوم نمونه کوچکی از زندگی دریایی آبزیان است اما وجود موجودات مختلف همانند مارماهی، کوسه ، نهنگ، خرچنگ، انواع و اقسام ماهی های تزیینی زیبایی آکواریوم پوکت را چندین برابر کرده‌اند.
با قدم زدن در تونلی شیشه ای که در وسط این آکواریوم فوق العاده ساخته شده‌اند از بالای سرتان ممکن است کوسه، نهنگ، مارماهی و ماهی های زیبا عبور کنند، قرار گیری لامپ های رنگارنگ و مخصوص، زیبایی بسیار زیادی را به این تونل داده است. حرکت در این تونل حس غواصی در اعماق بسیار زیاد دریا را برای شما در تور تایلند تداعی خواهد کرد. در روزهای تعطیل معمولا بین ساعت 11تا 11:30، برای ماهی ها غذا ریخته می شود که در این روز و ساعت اگر در اینجا باشید حتما صحنه های زیبایی را از غذا خوردن ماهی ها خواهید دید.

بر روی دیوار آکواریوم اطلاعات کاملی درباره ی ماهی ها و نحوه ی زندگی و پرورش آن ها به طور جامع نوشته شده‌اند. از این تونل که بیرون بروید، استخر پرورش لاک پشت ها را از بدو تولد تا پیری مشاهده خواهید کرد. اگر در تور تایلند به فکر سرگرمی خود و خانواده هستید به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این جاذبه بروید.

آکواریوم پوکت قسمتی از مرکز زیست شناسی دریایی شهر پوکت Phuket Marine Biological Center است. در این آکواریوم بزرگ و پیشرفته تحقیقات مختلفی همچون شناسایی آبزیان مختلف، نحوه زندگی، تکثیر آنها ، عوامل انقراض، بیماری ها انجام می‌گردد که البته برای گردشگران نیز قابل بازدید است.

انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 133

به "آشنایی با آکواریوم در پوکت" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با آکواریوم در پوکت" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آکواریوم در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید