سفر ایرانی ها به تایلند، 30 درصد افزایش خواهد یافت

به گزارش تفطن، نادا بوراناسیری مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی ایرآسیا ایکس تایلند پیش‌بینی کرد تعداد مسافرین ایرانی که سال جاری میلادی به این کشور جنوب شرق آسیا سفر می‌کنند به 120 هزار نفر افزایش یابد.

سفر ایرانی ها به تایلند، 30 درصد افزایش خواهد یافت

نادا بوراناسیری مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی ایرآسیا ایکس تایلند با اشاره به راه‌اندازی خط پروازی ایرآسیا تایلند بین (بانکوک-تهران) از حدود یک ماه دیگر، پیش‌بینی نمود تعداد گردشگران ایرانی که به تور تایلند سفر خواهند کرد امسال با افزایش بیش از 30 درصدی مواجه گردد.

وی افزود تعداد مسافرین ایرانی که سال گذشته میلادی به تایلند سفر کردند با افزایش 20 درصدی به 88 هزار نفر رسید. مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند اعلام نمود که این نخستین پرواز در مسیرهای طولانی این شرکت هواپیمایی است و هر هفته سه پرواز مستقیم بین بانکوک-تهران برقرار می‌گردد. این شرکت همچنین بین بانکوک-مسقط پایتخت عمان در هفته سه پرواز مستقیم برقرار می‌نماید. مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند گفت که لغو تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، تهران را به یک مرکز جدید اقتصادی و بازار گردشگری در حال ظهور تبدیل نموده است. ویرا روچ پوچ چانارات وزیر فرهنگ تایلند اردیبهشت ماه جاری اخیرا در سفر به تهران، ایران را دروازه ورود تایلند به مبادلات فرهنگی منطقه دانست.

انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 7

به "سفر ایرانی ها به تایلند، 30 درصد افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر ایرانی ها به تایلند، 30 درصد افزایش خواهد یافت" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ایرانی ها به تایلند، 30 درصد افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید