بسته خبری ، دختر کی روش مامور تنظیم قرارداد

به گزارش تفطن، دختر کی روش که وکیل است، قراردادی که فدراسیون فوتبال کلمبیا آماده نموده را بازبینی می نماید و سپس این سرمربی پرتغالی آن را امضا خواهد نمود.

بسته خبری ، دختر کی روش مامور تنظیم قرارداد

دختر کی روش وکیلش شد

روزنامه معتبر ال اسپاکتادور کلمبیا به نقل از منابع موثق خود اطلاع داد کارلوس کی روش در فاصله زمانی امروز (سه شنبه) تا آدینه وارد بوگوتا، پایتخت کلمبیا خواهد شد و پس از ملاقات با رامون خسورون، رئیس فدراسیون کلمبیا قراردادش را با این فدراسیون به منظور راهنمایی تیم ملی کلمبیا امضا می نماید. این قرارداد تا جام جهانی 2022 اعتبار خواهد داشت.بر اساس این گزارش دختر کی روش که وکیل است، قراردادی که فدراسیون فوتبال کلمبیا آماده نموده را بازبینی می نماید و سپس این سرمربی پرتغالی آن را امضا خواهد نمود تا رسماً کارش را با تری کالر شروع کند.بر اساس گفته خسورون، او و کی روش توافقی ضمنی با یکدیگر داشته اند تا این سرمربی پرتغالی به طور مدام با تیم های پایه کلمبیا در تماس باشد و به باشگاه ها نیز سر بزند.

کرانچار آدینه در تهران

، دور جدید تمرینات تیم فوتبال امید ایران از روز 20 بهمن در مرکز ملی فوتبال شروع خواهد شد. بر همین اساس، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم که پس از اردوی قطر راهی کرواسی شده بود، روز آدینه وارد تهران خواهد شد و تمرینات تیم را زیر نظر می گیرد.اردوی بهمن ماه تیم امید با حضور 26 بازیکن از بیستم تا بیست وسوم بهمن در مرکزی ملی فوتبال برگزار می گردد.

قدوس در تمرین امیین

سامان قدوس، هافبک تیم ملی کشورمان بعد از دوری یک و نیم ماه از باشگاه امی ین فرانسه به خاطر حضور در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 به فرانسه برگشت.باشگاه امی ین فرانسه امروز اطلاع داد که قدوس امروز بعد از مدت ها دوری در تمرینات تیمش شرکت کرد.

تیم ساحلی در بندرعباس

مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از 16 الی 26 اسفند 97 به میزبانی کشور تایلند برگزار می گردد تا نام سه تیم نخست قاره برای حضور در جام جهانی 2019 پاراگوئه تعیین گردد.قرار بود تا ساحلی بازان کشورمان اردوی آماده سازی خود را برای حضور در این رقابتها در کشور برزیل و با انجام پنج بازی محبت آمیز پیگیری نمایند که با لغو این اردو ، برنامه جایگزین آن شامل چهار اردوی داخلی در استان های بوشهر و هرمزگان اجرا خواهد شد.به همین منظور ، ساحلی بازان ایران فردا(چهارشنبه) عازم بندرعباس می شوند تا تمرینات خود را در دومین اردوی آماده سازی زیر نظر مارکو اوکتاویو پشت سر بگذارند.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 317

به "بسته خبری ، دختر کی روش مامور تنظیم قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ، دختر کی روش مامور تنظیم قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید