بهترین جاذبه های مالزی

به گزارش تفطن، در تور مالزی می‌توانید به بازدید جاذبه‎هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه های گردشگری مناسب و محبوب در کشور مالزی آشنا خواهیم کرد.

بهترین جاذبه های مالزی

برجایا هیل (Berjaya Hills) مالزی

برای این که در تور مالزی بتوانید چندین فرهنگ مختلف دنیا را در یکجا مشاهده نمایید، به شما توصیه می‌کنیم در تور مالزی به برجایا هیل (Berjaya Hills) نیز بروید. برجایا هیل مجموعه‌ای با وسعت بیش از 8 هکتار بوده و تنها 1 ساعت با مرکز شهر کوالالامپور فاصله دارد. این منطقه به دهکده فرانسوی‌ها نیز مشهور است و در زبان محلی به آن بوکیت تینگی (Bukit Tinggi) نیز می‌گویند.

غار میمونها (Batu Caves) مالزی

یکی‌ از مراکز جاذبه های تور مالزی غار باتو است که با ورود به این غار میمون‌ها به استقبال شما می‌آیند. این مکان از اماکن مقدس هندو ها بوده که با پله‌های بسیار و منظره‌ای زیبا با یک مجسمه بزرگ از الهه هندو و چند معبد کوچک یک جاذبه شناخته شده در این کشور می‌باشد. این غار در سال 1881  میلادی کشف شد که در شمال شهر کوالالامپور قرار گرفته است. این مکان در طول دوران استعمار به عنوان یک منطقه تفریحی و پس از آن مخفیگاهی برای کمونیست ها بود  و امروزه  به عنوان  محل مهمی برای عبادت، پرستش  و تجمع هندوها است. اگر توان بالا رفتن از 272 پله را دارید و به دنبال بازدید از یک معبد تمام عیار هندی هستید، چیزی را از دست ندیده‌اید، چرا که این غار جاذبه‌های بسیاری برای شما دارد.

پارک آبی سان وی مالزی

سان‌وی، یکی دیگر از جاذبه‌های تور مالزی است که بسیار مفرح و دوست داشتنی است. محیطی سرسبز، طبیعتی زیبا و سواحل شنی زیبا باعث شده است تا گردشگران زیادی به بازدید این پارک بروند. ترن هوایی، پل معلق در ارفاع 428 متری، باغ وحش تقریبا بزرگی که دقیقا حس حیات وحش را به بازدیدکننده ها منتقل می کند و پیاده روی در ساحل نیز از دیگر جذابیت های پارک آبی هستند.این مجموعه در بیرون شهر کوالالامپور قرار گرفته و مجموعه ای از یک شهر بازی، دنیای آب و باغ وحش می‌باشد.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 111

به "بهترین جاذبه های مالزی" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین جاذبه های مالزی" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید