بیکاری بیش از 5 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در لرستان

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، علی هادی چگنی شامگاه شنبه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه طی سال 94 حدود دو میلیارد و 964 میلیون تومان به حوزه بهسازی، احیا و مرمت گلزار شهدا، یاری به تامین مسکن خانواده های شهدا، احداث فضاهای ورزشی ایثارگران و ... اختصاص پیدا کرد، گفت: همچنین این عدد در سال 95 به سه میلیارد و 380 میلیون تومان، سال 96 به سه میلیارد و 600 میلیون تومان و سال جاری نیز سه میلیارد و 620 میلیون تومان رسید.

بیکاری بیش از 5 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در لرستان

وی در ادامه با اشاره به پیگیری اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران استان، بیان داشت: در این زمینه اقدامات مطلوبی با دستور استاندار و تشکیل کمیته ای در این رابطه صورت گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر پنج هزار و 800 نفر ایثارگر بیکار در استان داریم، گفت: بالغ بر سه هزار و 800 نفر از این تعداد تحصیلات دانشگاهی دارند.

هادی چگنی با اشاره به سهمیه بندی برای دستگاههای اجرایی در راستای جذب این ایثارگران بیکار در استان، بیان داشت: طی سه سال گذشته در مجموع برخی دستگاهها این سهمیه بندی را راعایت ننموده بودند و برخی نیز این اقدام را عملیاتی نموده بودند.

وی، بیان داشت: در قالب قرار داد کار معینی برای جذب این افراد، برخی دستگاهها سال جاری ورود پیدا کردند و اقدامات خوبی انجام دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 288

به "بیکاری بیش از 5 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیکاری بیش از 5 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید