راهنمای تمدید ویزا و خروج موقت از تایلند

به گزارش تفطن، شاید شما هم این سوال برایتان پیش آمده که چگونه می‌توان بیش از 30 روز پس از ورود از طریق مرزهای هوایی، در تایلند باز هم در تایلند ماند. این مقاله را تا آخر بخوانید تا با راه حل تمدید ویزا و خروج موقت از تایلند آشنا شوید.

راهنمای تمدید ویزا و خروج موقت از تایلند

تا ماه نوامبر سال 2015 با داشتن ویزای 6 ماهه مسافر می‌توانست با امکان چند بار ورود در تایلند می‌ماند. این ویزاهای 6 ماهه دارای امکان دو بار ورود بودند. این فرایند در حال حاضر با روند جدیدی روبرو بوده و به ویزای گردشگری با مجوز چند بار ورود تغییر پیدا کرده است. برای گرفتن این ویزا نیاز به تمکن مالی دارید.

ویزا با اجازه یک ‌بار ورود در طول 90 روز که 60 روز هم اعتبار دارد و می‌توان آن را به ‌آسانی با پرداخت هزینه‌ای مشخص در اداره مهاجرت تایلند برای مدت ‌زمان 30 روز آن را تمدید نمود. به ‌این ‌ترتیب می‌توانید برای 3 ماه در تایلند بمانید. برای دریافت این ویزا باید پیش از ورود به تایلند و از طریق سفارت ‌خانه‌های این کشور اقدام نمایید.  هنگامی‌که وارد خاک این کشور شدید، می‌توانید 60 روز در تایلند بمانید که برای 30 بعدی آن باید قبل از خروج از تایلند با مراجعه به اداره مهاجرت تایلند با پرداخت هزینه مشخص 30 روز دیگر را نیز تمدید نمایید.

راه دیگر این است که از مرز تایلند خارج شوید و مهر خروج را در گذرنامه خود زده و سپس در همان روز دوباره به خاک تایلند برگردید. در این شرایط نمی‌توانید ویزای بلندمدت دریافت نمایید. در صورت ورود از مرزهای زمینی می‌توانید 15 روز را در این کشور ‌بمانید و با ورود از طریق مرزهای هوایی، 30 روز اقامت مجاز داشته باشید.

در این کشور تاریخ ورود و خروج ‌های شما با دقت بررسی شده و هر نوع ورود و تمدید ویزای موردبررسی قرار می‌گیرد و به همین دلیل نیز با کسانی که از روش‌های مختلفی برای ادامه اقامت خود استفاده کرده‌اند برخورد می‌شود و دیگر به آن ‌ها ویزای بلندمدت داده نخواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که این اطلاعات هر لحظه ‌تغییر می‌کنند و به همین جهت نیز پیش از این‌که بخواهید آن‌ها را امتحان نمایید، درباره آن ‌ها از سفارت تایلند بپرسید. برای تجربه یک سفر ارزان و پر جاذبه با تور تایلند ارزان همراه شوید.

انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 50

به "راهنمای تمدید ویزا و خروج موقت از تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تمدید ویزا و خروج موقت از تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید