جشن بادبادک ها در تایلند

به گزارش تفطن، در کشور تایلند فستیوال‌های زیادی برگزار می‌گردد که یکی از بهترین آن‌ها جشنواره بادبادک‌ها می‌باشد.  این جشنواره با آغاز فصل هوا کردن بادبادک ها در ماه مارس (اسفند) آغاز می‌گردد.

جشن بادبادک ها در تایلند

تاریخچه جشن بادبادک ها

در زمان پادشاهی سوخوتای به پرواز درآوردن بادبادک‌ها به تایلند آغاز شد. در سال های پیش از این پادشاه نیز مسابقات بادبادک برگزار می‌شد. مردم تایلند قرن‌ها است که این جشن را برگزار می‌کنند. بادبادک‌های هر کشور باید شکل و رنگ مخصوصی در این فستیوال باید داشته باشند. در فستیوال بین‌المللی بادبادک‌ها در تایلند بیش از 20 کشور از 7 قاره شرکت می‌کنند.

در فستیوالی که در ماه مارس سال جاری در کشور تایلند برگزار گردید اتفاق ویژه‌ای رخ داد و یک بادبادک به شکل وال با طول 30 تا 40 متر به پرواز درآمد. در این جشن از نقاط مختلف جهان برای بادبادک بازی به تایلند آمده بودند. در فستیوال بادبادکها تایلند 20 از کشورهای کویت، چین، آلمان، مالزی، سنگاپور، هلند، اندونزی، نیوزلند و تایلند بادبادک های خود را در آسمان ساحل چا آم به پرواز درآوردند. در این جشن رویایی در فضایی شاد همه افراد مهارت‌های بادبادک بازی خود را به رخ همدیگر می‌کشند و با هم رقابت می‌پردازند. برای شرکت در فستیوال‌های این کشور به شما توصیه می‌کنیم با تور ارزان تایلند همراه شوید.

در جشن بادبادک‌ها یک نمایش هیجان‌انگیز از هنر به پرواز درآوردن بادبادک‌ها را مشاهده خواهید کرد و اگر دل شما خواست این بادبادک‌ها را خودتان بسازید می‌توانید با شرکت در کلاس‌های آموزشی در همین جشن برگزار می‌گردد روش درست کرن آن‌ها را فرابگیرید. در گوشه دیگر از این فستیوال می‌توانید بادبادک‌های سنتی این کشور را مشاهده نمایید. دراین جشن حتی خوانندگانی معروف نیز کنسرت برگزار می‌کنند. خوشی در این جشن تمامی نداشته و در قسمت‌های مختلف می‌توانید دکه‌هایی را پیدا نمایید که به مناسبت این جشن غذاهای خوشمزه ای را به فروش می‌رسانند.

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 49

به "جشن بادبادک ها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن بادبادک ها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید