حضور متعهدانه مردم در عرصه ها مسئولیت مدیران را سنگین تر می سازد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، سید مهدی مقدسی عصر آدینه در جریان افتتاح چند طرح عمرانی و مالی در شهر کارچان که با حضور استاندار مرکزی برگزار گردید، در جمع مردم این شهر گفت: امروز حضور گسترده این جمعیت مردمی برای استقبال از خدمتگزاران خود، باطل بودن حرف ها و یاوه گویی های دشمنان را نشان می دهد.

حضور متعهدانه مردم در عرصه ها مسئولیت مدیران را سنگین تر می سازد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اضافه نمود: ترامپ و همکارانش در کاخ سفید هر روز با رویاپروری خود احساس می نمایند که مردم ایران از این انقلاب و رهبری دست بر می دارند، باید به آنها گفت پاسخ این یاوه گویی ها را مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن با صلابت به شما خواهند داد.

وی اعلام نمود: مردم انقلابی ما تا آخرین قطره خون خود ارزش های والای اسلامی را حفظ نموده و راستای که شهدا و رزمندگان انتخاب کردند را ادامه می دهند و از انقلاب با تمام وجود صیانت می نمایند.

مقدسی بیان داشت: اما فردای 22 بهمن وظیفه دولتمردان و مجلسیان و وظیفه هر فردی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول است، مضاعف می گردد و باید در راستا خدمت گذاری کوشش خود را به کار گیرند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: مسئولین در ارائه خدمات به این مردم ایثارگر، مردمی که پیرو راه بنیان گذار نظام اسلامی و مقام عظمای ولایت هستند و راستا شهدا را ادامه می دهند، باید نهایت همت خود را به کار گیرند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: به منظور حمایت از فراوری و اشتغال، 40 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه سال آینده برای احیای واحدهای صنعتی کشور پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 322

به "حضور متعهدانه مردم در عرصه ها مسئولیت مدیران را سنگین تر می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور متعهدانه مردم در عرصه ها مسئولیت مدیران را سنگین تر می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید