داریوش یزدی: تاوان بازی دادن به جوانان را می دهیم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیمش شیوه خوبی برای بازی مقابل صنعت نفت داشته است.

داریوش یزدی: تاوان بازی دادن به جوانان را می دهیم

به گزارش خبرنگاران، داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: بازیکنان ما توانستند یک بازی تاکتیکی را به نمایش بگذارند و در دقایقی از بازی اگر یک مقدار دقت بیشتری داشتیم می توانستیم برنده این بازی بشویم. تاوان بازی دادن به بازیکنان جوان همین است. ما در چهار بازی گذشته فرصت های بیشماری را از دست دادیم. در این بازی شیوه خوبی را برای بازی کردن انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: در فاز هجومی به خوبی توانستیم از روزنه هایی که از قبل برای خودمان طراحی نموده بودیم استفاده کنیم و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم اما غافل از این نشویم که تیم صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و در فاز حمله بازیکنان تاثیرگذاری دارد که توانست به ما دو گل بزند و عرصه را در مقاطعی از بازی به ما تنگ کند و ما در فاز دفاعی با توجه به فشارهایی که داشتیم به بازیکنان تیم حریف اجازه ندادیم که از موقعیت هایشان استفاده نمایند.

وی ادامه داد: تیم نفت آبادان تیم خوبی است و نیاز به زمان دارد تا این تیم جا بیافتد و در حالی که یک مربی خارجی به این تیم اضافه می گردد، علی رغم اینکه با فوتبال ایران آشنایی ندارد و زمان نیاز دارد تا با فوتبال ایران هماهنگ گردد، ولی در مجموع تیم خوبی از نفت آبادان شاهد هستیم. هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد که من فکر می کنم بهتر است خود مربی این تیم درباره این مسائل صحبت کند و همان طور که ما به دنبال رفع کردن نقاط ضعف خود هستیم، تیم نفت آبادان هم به دنبال رفع کردن نقاط ضعف خودش است.

وی در مورد استقبال هواداران اظهار کرد: یک خسته نباشید به هواداران می گوییم که امروز در استادیوم حضور پیدا کردند و در این گرما تیم مورد علاقه خودشان را تشویق کردند. اتحاد و انسجام بین هواداران آبادانی و اهوازی برای تیم خودشان بود و این بسیار در مسابقه جالب بود و جای تبریک و خسته نباشید دارد.

وی در مورد نقل وانتقالات باشگاه اظهار کرد: ما قطعا دو یا سه بازیکن دیگر برای ادامه کار نیاز داریم و رایزنی های خودمان را داریم انجام می دهیم که بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 168

به "داریوش یزدی: تاوان بازی دادن به جوانان را می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش یزدی: تاوان بازی دادن به جوانان را می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید