دهکده ی کوچک Furore در ایتالیا

به گزارش تفطن، Furore یک دهکده کوچک در میان یک آبدره‌ای در کشور ایتالیا است. می‌توان دهکده را از بهترین جاذبه‌های قاره اروپا نامید. این دهکده رویایی به دلیل نداشتن امکانات گردشگری ورفاهی کم گردشگر بود که بعد از گذر زمان و افزایش سطح رفاه آن بسیار دیدنی است.

دهکده ی کوچک Furore در ایتالیا

این دهکده نام Furore به خود گرفت. تا اینکه شهردار این منطقه به این نتیجه رسید که زمان اعلام وجود این شهر فرا رسیده و تصمیم گرفت که نام این شهر را وارد نقشه‌ی ایتالیا کند. او دستور داد تا خانه‌های دهکده با رنگ‌های زیبایی رنگ‌آمیزی شوند تا از دید عابرانی که از مسیر می‌گذشتند، پنهان نمانند. این سنت تا به امروز باقی مانده است. هر سال در ماه سپتامبر هنرمندان سراسر دنیا به این شهر کوچک دعوت می‌شوند تا ساختمان‌ها را با نقاشی و رنگ، تزیین کنند و هنر خود را در نقاشی‌های دیواری این شهر به گردشگران نشان می‌دهند.

جاذبه‌ی گردشگری اصلی این شهر، آبدره می‌باشد. گلوگاه باریکی که محل برخورد جزیره و دریا است. مجموعه‌ای از خانه‌های قدیمی ماهیگیران در کنار صخره‌ها دیده می‌شوند. این آبدره، قدیمی‌ترین بخش این دهکده است. دهکده‌ی اصلی اکنون 300 متر بالاتر در Vallone del Furore قرار گرفته است.

یک پل قوسی از بالای این دره عبور می‌کند که جاده‌ای از آن می‌گذرد. این پل که ارتفاع آن به سی متر می‌رسد، هر سال در تابستان محل برگزاری مسابقات بین‌المللی قهرمانی شیرجه است. این شهر در اروپا پر از جاذبه بوده و گردشگران بسیاری را تا به حال با تور اروپا به سوی خود کشانده است.

مسئولان این شهر، این آبدره را به عنوان یک مقصد گردشگری و جاذبه توریستی بی‌نظیر تبدیل نموده‌اند. کوره‌ پخت آهک قدیمی به کافه و فروشگاه کادویی تبدیل شده و موزه، میراث صنعتی و تنوع گیاهی منطقه را به نمایش گذاشته است.

در اواسط روز، نور آفتاب بر ساحل باریک گلوگاه می‌تابد. افراد زیادی برای لذت بردن از آفتاب و مناظر ساحلی بی‌نظیر به این منطقه می‌روند و زیبایی طبیعت را تحسین می‌کنند.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 75

به "دهکده ی کوچک Furore در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده ی کوچک Furore در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید