روسیه، نشست ضد ایرانی لهستان را بی ارزش خواند

به گزارش تفطن، نماینده روسیه در سازمان ملل ضمن تکرار مخالفت مسکو با مواضع ضد ایرانی آمریکا، نشست دو روزه واشنگتن در ورشو لهستان را بی ارزش خوانده است.

روسیه، نشست ضد ایرانی لهستان را بی ارزش خواند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نماینده روسیه در سازمان ملل بعد از خاتمه نشست ضد ایرانی در ورشو پایتخت لهستان، این نشست را بی ارزش خواند و مخالفت مسکو با مواضع ضد ایرانی واشنگتن را تکرار نموده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل در جمع خبرنگاران در مقر این سازمان به سوالی درباره نشست ضد ایرانی لهستان و موضع مسکو درباره آن پاسخ داد.

این مقام روس تاکید نمود که کشورش به دلیل مخالفت با مواضع آمریکا در قبال ایران، در این نشست شرکت نکرد.

نبنزیا نشست ضد ایرانی لهستان را فاقد ارزش خواند و گفت: ایجاد ائتلاف علیه کسی یا کشورهایی و در این مورد خاص علیه ایران، کمکی به حل مسائل بسیاری که خاورمیانه با آنها روبرو است، کمکی نمی کند و این، روشی نادرست است.

نشست ضد ایرانی در ورشو لهستان، چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 بهمن) با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا برگزار گردید و طی این نشست، مقام های واشنگتن بر لزوم همراهی کشورها با مواضع ضد ایرانی واشنگتن تاکید نمودند و از کشورهای اروپایی به دلیل مخالفت با این مواضع انتقاد کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 326

به "روسیه، نشست ضد ایرانی لهستان را بی ارزش خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه، نشست ضد ایرانی لهستان را بی ارزش خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید