ریزورت ویداما هتلی زیبا در یونان

به گزارش تفطن، ریزورت ویداما، این هتل لوکس در یک دهکده‌ای، در جزیره شگفت‌انگیز سانتورینی کشور یونان قرار دارد که تور کشتی کروز یونان شما را به جزیره زیبای سانتورینی خواهد برد.

ریزورت ویداما هتلی زیبا در یونان

این جزیره حیرت‌آور در کشور یونان که به شما توصیه می‌کنیم با تور یونان به سراغ آن بروید، بعد از گذر از 7 کیلومتر از مرکز سانتورینی به نام فیرا فاصله گرفته و ریزورت را مشاهده خواهید کرد، که تاکستانی زیبا با نمایی از دریای اژه است.

شما می‌توانید در یکی از خانه های این شهر اقامت کرده که خانه‌های آن نمایی به رنگ روشن و سقفی گنبدی شکل دارند. بیشتر بناهای این جزیره به سبک سنتی بنا شده‌اند. این هتل زیبا، 10 سوئیت به صورت دایره‌وار دارد که در کنارهم ساخته‌ شده‌اند، حالتی ساده داشته که اصالتا از اقامتگاه‌ها و زندگانی ساده‌ی مردم سانتورینی نشات گرفته است. با این حال، ویلای درجه یک این ریزورت شاهکاری از زندگانی فاخر و بسیار لوکس می‌باشد.

رستوران‌های وینسانتو و لونژ در قرن 15 میلادی بنا شده‌اند و غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌کنند. رستوران پرگولاپول غذاهایی به سبک مخصوص یونانی داشته که در کافه ی کاناوای آن هر شب می‌توانید به پارتی بپردازید. چیدمان این اقامتگاه بسیار عالی بوده و بادقت انجام شده و به زیبایی بر روی یکی از زیباترین  جزایر اژه قرار دارد. در اینجا تمام امکانات برای تعطیلاتی عالی فراهم شده و آماده است تا به بهشت خصوصی برای شما در تور کشتی کروز یونان شما خواهد بود.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 21

به "ریزورت ویداما هتلی زیبا در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزورت ویداما هتلی زیبا در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید