زیباترین آبشارهای تایلند

به گزارش تفطن، تایلند کشویر با جاذبه‌هایی زیبا و بسیار دیدنی است. در این مقاله شما را با یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی که خیلی هم پرطرفدار است، آشنا خواهیم کرد.

زیباترین آبشارهای تایلند

بازدید از آبشار Mae Ya در تور تایلند

این آبشار در پارک ملی Doi Inthanon ایستادگی دارد و فاصله آن تا شهر تاریخی چیانگ مای 1 زمانه است. از آنجایی که چیانگ مای یکی از معشوق ترین شهرهای تایلند است و گردشگران زاید دارد این آبشار هم مطمئنا از نفوس شورش ترین آبشارهای تایلند است. اگر بابت کوله جنگجویی به تایلند می روید ممکن است گذرتان به پارک ملی Doi Inthanon بیفتد در این روی تماشای این آبشار بانمک شیرین حرکات را به هیچ نشانی از دست ندهید چون با بلندی 260 و عرض 100 متر یکی از بلندترین و باشکوه ترین آبشارهای تایلند است. چیزی که تماشای این آبشار را جالب و هیجان انگیز کرده مرتبه ها درجه ها قشر پوست آن است که چشم اندازها و مجازی شکیل و زشت را به آن داده‌اند.

بازدید از آبشار Bang Pae در تور تایلند

جزیره جنوبی پوکت گیرایی های اضافی برای گردشگران تور تایلند دارد، به همه ملاحت و دافعه های این شهر آبشار زیبای Bang Pae را هم اضافه کنید تا انگیزه تان برای سفر به جزیره پوکت بسیار از قبل شود. به خاطر الحاق به این آبشار باید یک ایام رانندگی کنید و از شهر فاصله بگیرید مسلماً از آنجایی که این آبشار بی ته متحسن و تودل برو است باید خواست اجتماع زاید را در کنار آن داشته باشید. این آبشار در برابرسازی با آخرت آبشارهایی که در این فهرست آشنا کردن کردیم نسبتا کوچک است اما فضای سبز نواحی آن بینهایت نکوهیده زشت است و گردشگران تور تایلند می توانند در حوضه ای که در زیر آبشار ثبوت دارد شنا کنند. اگر در سفر به پوکت وقت کافی دارید حتما از این آبشار نظر ادراک کنید چون پایگاه دیدار مجدد را دارد.

بازدید از آبشار Sridit در تور تایلند

این آبشار در شهر بانمک شیرین حرکات Phetchabun اسکان غمگین و تا بانوک بندها 6 اوقات وهن آسیب دارد. این آبشار به نظر کوچک می آید اما رخصت ندهید که بلندی کم آن شما را از ویزیت کنترل آن پشیمان کند چون در کنار آن می توانید روز برتر و هیجان انگیزی را بگذرانید. این مکان یکی از بهترین مکان ها به خاطر لمس استوایی تایلند، تمام کردن مشرب لذت بخش و شنا در آب های خنک است. مثل بیشتر آبشارها فقره سبب اینکه این آبشار را در زیباترین مورد ممکنش ببینید فصل های بارانی را بابت معاینه بررسی از آن گزینش کنید تا آبشار کاملا ساقی و چشم اندازها و چشم اندازهای حوالی خشنود باشند.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 125

به "زیباترین آبشارهای تایلند" امتیاز دهید

6 کاربر به "زیباترین آبشارهای تایلند" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین آبشارهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید