ساحل زیبای کارن در پوکت

به گزارش تفطن، یکی از دلایل جذب گردشگر بیشتر با تور پوکت، سواحل زیبای این جزیره و جاذبه‌های آن است. ساحل کارون (karon)، یکی از زیباترین سواحل این جزیره با تفریحاتی عالی است.

ساحل زیبای کارن در پوکت

جاذبه دیدنی و تفریحی به نام کارن از زیباترین و محبوب ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری می باشد که در پوکت قرار گرفته‌اند. از این مکان می‌توانید سه جزیره‌ "کاتانوی"، "کاتایا" و "کارن" را نظاره کنید. این چشم‌انداز دلشین که در میان سواحل نای هارن و کاتانوی قرار گرفته، بیشتر روزهای سال پر است از توریست‌ها و گردشگران تور تایلند که برای گرفتن زیباترین عکس‌های خود از پوکت به این ساحل زیبا و رویایی سفر می‌کنند. همچنین بهترین مکان برای تماشای پانورامای جزیره می‌باشد.

این ساحل، بزرگترین ساحل موجود در پوکت بوده و نه تنها طولی معادل 4 چهار کیلومتر دارد بلکه در قیاس با سواحل دیگر جزیره پوکت، دارای عرض و پهنای بیشتری هم می‌باشد. این جزیره بیشتر مواقع خلوت بوده و شما می‌توانید در قسمت شمالی ساحل کارن یک پارک همراه با دریاچه‌ای زیبا و زلال مشاهده نمایید که دور تا دور مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برای تفریح دارد. نمای زیبای این ساحل به کنار هم قرار گرفتن آب‌های بسیار شفاف،زلال، کریستالی و شن‌های سفید آن بازمی‌گردد. همچنین در ساحل کارن پوکت تمامی خدمات از جمله انواع ورزش‌های آبی، تخت‌های مخصوص حمام آفتاب و قایق‌های بلند برای کرایه ارائه می گردد.

این ساحل برای افرادی که به دنبال آرامش هستند بسیار مناسب است. در تمام سواحل، تفریحات آبی مانند شنا، غواصی و اسکی روی آب انجام می‌گیرد.

انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 134

به "ساحل زیبای کارن در پوکت" امتیاز دهید

2 کاربر به "ساحل زیبای کارن در پوکت" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل زیبای کارن در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید