سرپرست فدراسیون کاراته به شائبه های انتصابش پاسخ داد

به گزارش تفطن، محسن آشوری در مورد شائبه های انتصابش به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته مبنی بر اینکه وزارت ورزش باید او را برکنار کند، واکنش نشان داد.

سرپرست فدراسیون کاراته به شائبه های انتصابش پاسخ داد

محسن آشوری در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته، توضیح داد: صحبت ها در مورد انتخاب من به عنوان سرپرست ریاست فدراسیون کاراته از این ماه مطرح شد اما همان طور که از ابتدا گفته ام به هیچ عنوان دوست نداشتم در مورد رفتن فرجی صحبت گردد که بخواهم سرپرست فدراسیون شوم. معتقد بودم فرجی می تواند بهترین ها را برای کاراته رقم بزند و از رفتن او واقعا متاسف هستم. به هر حال این اتفاق رخ نداد و فرجی رفت و من هم با توجه به خواست مدیران بالا دستی این سمت را در اختیار گرفتم تا در حد توانم به کاراته خدمت کنم.

او در ادامه با اشاره به برنامه های تیم های ملی کاراته برای روزهای پیش رو، توضیح داد: برنامه هایی را با خود فرجی تدوین نموده بودیم که قصد داریم به صورت برنامه ریزی شده آنها را عملی کنیم. سه مسابقه مهم لیگ کاراته وان فرانسه، امارات و اتریش را پیش رو داریم که همه کوشش خود را انجام می دهم تا با وجود این شرایط سخت و تنگناهای مالی تیم ملی بدون دغدغه عازم این رقابت ها گردد. باید حضور پر رنگی در این مسابقات داشته باشیم تا قهرمانان بتوانند امتیاز خوبی را از این رویدادها کسب نموده و برای المپیک آماده شوند.

سرپرست فدراسیون کاراته در مورد مسائل مالی نیز، توضیح داد: به دلیل این مسائل که برای همه فدراسیون ها وجود دارد و کاراته نیز از آن مستثنی نیست، نتوانستیم در رقابت های سری A چین حاضر شویم اما سعی می کنیم در ادامه راه با یک نگاه گلخانه ای ملی پوشان خود را عازم تورنمنت های مورد نظر کنیم. وظیفه ما فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت ملی پوشان است.

چند روزی است خبرهایی مبنی بر اینکه نامه ای به وزارت ورزش ارسال شده تا محسن آشوری را از سرپرستی فدراسیون کاراته برکنار کند، منتشر شده است. او در واکنش به این شائبه ها پاسخ داد: اگر هم چنین چیزی باشد کاملا از آن بی خبر هستم و نامه ای که گفته اند به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است اما من با قاطعیت می گویم که نمی دانم بحث نامه در مورد چیست؟ هر زمانی که به من بگویند احتیاج است در کاراته فعالیتم را ادامه دهم با جان و دل این کار را انجام داده و مطیع عوامل مسئولان در وزارت ورزش و جوانان هستم. هیچ گاه در مورد مسئولان بالا دستی مقاومت نمی کنم چرا که احترام ویژه ای به آنها قائل هستم. تا زمانی که حس کنم حضورم برای کاراته مفید است ادامه می دهم و در حال حاضر چنین حسی دارم اما در غیر این صورت باز هم مطیع عوامل بالا دستی ها هستم و هیچ گاه مقاومت نمی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان توضیح وظایف معینی را به او ارائه داده است؟ توضیح داد: نه. در حکمی که به من داده شده تنها بحث انجام امور جاری فدراسیون مطرح شده که بنده هم طبق مسئولیت داده شده باید آنها را تا حد توان به صورت دقیق پیگیری کنم.

آشوری در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش سرپرستان را از حضور در انتخابات منع کرد است؟ اضافه نمود: تاکنون بحثی در مورد این که نمی توانم در مجمع باشم از سوی وزارت ورزش و جوانان به من ابلاغ نشده است، اما به هیچ عنوان قصد ندارم مقابل تصمیمات وزارت مقاومت کنم. مسئولیت من تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی انجام دادن امور جاری در فدراسیون است و هر تصمیمی که در مورد بنده گرفته گردد را قبول می کنم. هر صحبتی که مسئولان صلاح بدانند را تایید نموده و بدون واکنش به آن قبول خواهم کرد.

سرپرست فدراسیون کاراته در سرانجام در مورد رسیدگی به بخش بانوان کاراته نیز، گفت : امور تیم های ملی بانوان را به بخش بانوان سپرده ام و مسئولان مربوطه به کارها رسیدگی می نمایند. بنده نیز طبق مسئولیتم تا جایی که نظراتم راهگشا باشد اظهار نظر می کنم، اما خانم افسانه باقری صفر تا 100 کار در بخش بانوان را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 281

به "سرپرست فدراسیون کاراته به شائبه های انتصابش پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست فدراسیون کاراته به شائبه های انتصابش پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید