شورای شهر یزد با یک شرکت چینی تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، محسن عباسی هرفته در حاشیه جلسه علنی شورای شهر یزد در جمع خبرنگاران از حضور مدیران یک شرکت چینی سازنده تجهیزات قطار در یزد اطلاع داد و گفت: مسئولان این شرکت با شورای شهر یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شورای شهر یزد با یک شرکت چینی تفاهم نامه همکاری امضا کرد

وی بیان نمود: شیوه همکاری در این طرح به صورت فاینانس است که باید با حمایت دولت انجام گردد.

عباسی هرفته گفت: باید ضمن آماده سازی زیرساخت های اجرای این طرح، مناطق مورد نظر به صورت صاف و آماده، تحویل شرکت چینی داده گردد.

مدیر این شرکت چینی در جلسه شورای شهر از آمادگی همکاری با شهر یزد در اجرای قطار شهری اطلاع داد و گفت: در زمینه تراموا علاقمند به همکاری با یزد هستیم.

یینگ چن گفت: در سال های گذشته نیز به همین منظور به یزد سفر کردیم و بازدیدی انجام شد اما هیچ پیگیری برای انجام کار صورت نگرفت.

با تور چین همراه شوید

وی ادامه داد: باید در زمینه تراموا و قطار شهری جلسه کارشناسی برگزار گردد و پس از آن طرح کلی ارائه گردد و پس از آن ما آمادگی داریم همکاری با شهر یزد را دنبال کنیم.

رئیس شورای شهرستان یزد نیز در این جلسه گفت: پیش بینی ما این است که برای اجرای این طرح حدود 110 کیلومتر در فاز اول و برای فاز دوم بین بافق و تفت انجام گردد.

حمیدرضا قمی اضافه کرد: آنالیز های لازم در این زمینه انجام شده و در صورت آمادگی شرکت چینی، می توان از تسهیلات خارجی برای اجرای این طرح استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 252

به "شورای شهر یزد با یک شرکت چینی تفاهم نامه همکاری امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر یزد با یک شرکت چینی تفاهم نامه همکاری امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید