علی اکبر بالاگر و خسرو پایاب به عنوان پیشکسوتان تئاتر تجلیل شدند

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران صبح امروز یک شنبه در آیین اختتامیه این دوره از جشنواره، نکوداشت علی اکبر بالاگر و خسرو پایاب را به عنوان پیشکسوتان تئاتر شهرستان و استان برگزار کردند.

علی اکبر بالاگر و خسرو پایاب به عنوان پیشکسوتان تئاتر تجلیل شدند

دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران هر سال از چهره های پیشکسوت تئاتر شهرستان اهر و آذربایجان شرقی انتخاب و از آنها تجلیل می نمایند.

در ادامه این آیین عباس شاه محمدزاده پیام معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میرعباس خلیفه لو پیام مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت کردند.

حمایت وزارت ارشاد از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران ادامه می یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران گفت: مردم مهمان نواز اهر به خوبی توانسته اند میزبان خوبی برای میهمانانی از 12 استان کشور باشند، این جشنواره در تقویم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

محمد محمدپور اضافه کرد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در ارتقا صندلی عرصه هنرهای نمایشی استان کمک شایانی نموده است.

وی با اشاره به اینکه سابقه و پیشینه تئاتر کوتاه اهر ارسباران می تواند در ارتقا صندلی هنرهای نمایشی استان تاثیرگذار باشد، ادامه داد: جشنواره های شهرستان ها و هنرمندان شهرستان ها باید احساس که این جشنواره در آنها تاثیر داشته و نگاه ما با همه محدودیت ها سعی کردیم تا کم نگذاریم.

محمدپور توضیح داد: برای جشنواره بزرگی همچون فیلم تبریز نتوانستیم بیش از 50 میلیون تومان کمک کنیم و در اغلب جشنواره های بزرگ استان نیز این چنین بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به این جشنواره کمک مالی در حد توان خود انجام می دهند شاید اندک باشد ولی در همین حد توانستیم و این مساعدت ها ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 175

به "علی اکبر بالاگر و خسرو پایاب به عنوان پیشکسوتان تئاتر تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اکبر بالاگر و خسرو پایاب به عنوان پیشکسوتان تئاتر تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید