علی کریمی، فنی و اخلاقی در حد استقلال

به گزارش تفطن، علی کریمی بازیکنی که ابتدای فصل با انتقادهای بسیار به استقلال پیوست حالا بی گمان به یکی از بهترین های این تیم بدل شده است. استقلال به این دست بازیکنان بیش از این نیازمند است.

علی کریمی، فنی و اخلاقی در حد استقلال

به گزارش خبرنگاران ، پیش از شروع فصل وقتی نام علی کریمی درفهرست خریدهای استقلال قرارگرفت، همگان تصور می کردند او نیز به مانند ده ها بازیکن مصدومی که به استقلال آمده اند خیلی زود از دیدگان محو خواهد شد و مسئولان باشگاه ناچار به حذف نامش خواهند شد. درباره علی کریمی بد بینی بسیاری پیش از شروع فصل وجود داشت اما برخلاف تصورات آنچه رقم خورد با واقعیت ها فرسنگ ها فاصله داشت.

علی کریمی به رقم آنکه در طول نیم فصل بارها مصدوم شد اما با کوشش بسیار خودش را به شرایط بازی رساند وهرگاه نیز درترکیب آبی ها نهاده شد یکی از موثرترین بازیکنان بود. شماره 6 در این ماه ها که با پیراهن استقلال در لیگ دیده شد نقش خود را به عنوان یک هافبک دفاعی کلیدی ایفا کرد و به جز زمان هایی که با مصدومیت روبرو بود، اجازه نداد خللی دراین پست ایجاد گردد. کریمی بدون شک اگر دوران مصدومیت را به طور کامل پشت سربگذارد می تواند درسال های آتی نیز درترکیب استقلال بدرخشد.

بازیکن سابق باشگاه سپاهان که مورد توجه سرمربی تیم ملی هم هست به لحاظ اخلاقی نیز یکی از بهترین های باشگاه استقلال بوده و درروزهایی که اغلب بازیکنان استقلال به جملات تند علیه داوران، پرسپولیسی ها و برخی جریان ها موضع می گیرند، این بازیکن با ادبیاتی منطقی و نرم دررسانه ها دیده شده است.

کریمی بدون شک هم به لحاظ فنی در حد استقلال بوده و هم اخلاقی و بی تعارف استقلال به چنین شخصیت هایی نیازمند است.

10-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 282

به "علی کریمی، فنی و اخلاقی در حد استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی، فنی و اخلاقی در حد استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید