فینالیست ها در بازی های برگشت: پرسپولیس همیشه برنده، کاشیما نامتعادل

به گزارش تفطن، نیمه اول فینال را ژاپنی ها برده اند اما این پرسپولیس با همه کمبودها و خستگی هایش نشان داده که به بازگشت و قهرمانی اش می توانیم امیدوار باشیم.

فینالیست ها در بازی های برگشت: پرسپولیس همیشه برنده، کاشیما نامتعادل

به گزارش خبرنگاران ، آنقدر از پرسپولیس کامبک دیده ایم که حتی شکست دو بر صفر در خانه کاشیما هم نگران مان نکند. به ویژه که می دانیم کاشیما در 12 بازی پیش از فینال تنها برابر یکی از حریفانش در هر دو دیدار رفت و برگشت برنده شده است.

کاشیما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2018 آسیا با شانگهای شنهوا (چین)، سوون سامسونگ (کره جنوبی) و اف سی سیدنی (استرالیا) همگروه بود و فصل را با تساوی یک - یک برابر حریف چینی اش شروع کرد. این تساوی در بازی برگشت دو تیم هم تکرار شد اما این بار با چهار گل. قرمزهای ژاپن که سامسونگ را در خانه اش دو بر یک برده بودند، در بازی برگشت در خانه با یک گل به این تیم باختند و از بازی با تیم استرالیایی هم یک برد و یک مساوی دشت کردند. پیروزی دو بر صفر در شهر سیدنی و تساوی یک - یک در بازی برگشت در ژاپن. در نهایت کاشیما آنتلرز با 9 امتیاز از گروه هشتم صعود کرد.

پرسپولیس اما صدرنشین 13 امتیازی گروه سوم بود وقتی به مرحله یک هشتم نهایی رسید. این تیم بعد از پیروزی سه بر صفر برابر میهمانش نسف قارشی، در قطر سه بر یک به السد باخت و در بازی سوم که آزادی میزبانش بود، دو بر صفر الوصل امارات را شکست داد. بازی برگشت با این تیم را قرمزها یک بر صفر بردند، بازی دوم شان با نسف قارشی صفر- صفر تمام شد و در آخرین بازی مرحله گروهی هم که میزبان بودند، السد را یک بر صفر شکست دادند.

در مرحله یک هشتم نهایی هم پرسپولیس یک برد و یک باخت را تجربه کرد و هم کاشیما. تیم برانکو که در امارات 3 بر 2 به الجزیره باخته بود، با گلی که سیدجلال حسینی در دقایق بازی برگشت در تهران به ثمر رساند 2 بر یک این تیم را شکست داد اما برد و باخت فینالیست ژاپنی معکوس بود. کاشیما در بازی رفت در خانه خودش 3 بر یک شانگهای را شکست داد اما حتی شکست 2 بر یک در چین هم نتوانست مانع صعود این تیم گردد.

شرقی ها صعود کاشیما به نیمه نهایی را جشن گرفته بودند و در ایران، پرسپولیسی ها پایکوبی می کردند. آنهم در حالی که همه بازی با الدحیل را خاتمه کار حضور تیم برانکو در لیگ قهرمانان می دانستند. اتفاقا پرسپولیس هم بازی رفت را با یک گل در قطر باخت تا ناامیدی ها پررنگ تر جلوه کند اما در بازی برگشت همه چیز عوض شد. الدحیل که با تکیه به همان یک گل به تهران آمده و با گلی که در استادیوم آزادی زد از صعود مطمئن شده بود، سه گل از پرسپولیس خورد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

کاشیما اما برای اینکه کارش به اما و اگر نکشد، در هر دو بازی رفت و برگشت تیاتجین تدا را شکست داد. در ژاپن 2 بر صفر و در چین 3 بر صفر. کاشیما به سوون سامسونگ خورد و پرسپولیس به السد. کاشیما در بازی رفت میزبان بود و پرسپولیس میهمان. قرمزها این بار طلسم را شکستند و نخستین پیروزی خارج از خانه خود در مرحله حذفی را در قطر به دست آوردند.

شاگردان برانکو السد را یک بر صفر شکست دادند و با تساوی یک - یک در بازی برگشت به فینال رسیدند. کاشیما هم بازی رفت نیمه نهایی را برد و برگشت را مساوی کرد. با این تفاوت که در بازی اول میزبان بود که 3 بر 2 برنده شد و بازی برگشت در کره جنوبی 3 - 3 تمام شد تا فینال لیگ قهرمانان 2018 را ایران و ژاپن برگزار نمایند. نیمه اول را هم ژاپنی ها برده اند اما این پرسپولیس با همه کمبودها و خستگی هایش نشان داده که به بازگشت و قهرمانی اش می توانیم امیدوار باشیم.

11 - 590

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 244

به "فینالیست ها در بازی های برگشت: پرسپولیس همیشه برنده، کاشیما نامتعادل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست ها در بازی های برگشت: پرسپولیس همیشه برنده، کاشیما نامتعادل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید