لیگ برتر فوتسال به نیم فصل رسید، کار سخت گیتی پسند در اهواز

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می گردد و تیم صدرنشین گیتی پسند در دیداری حساس در اهواز به مصاف تیم ملی حفاری خواهد رفت.

لیگ برتر فوتسال به نیم فصل رسید، کار سخت گیتی پسند در اهواز

گیتی پسند با برد هفته گذشته خود تا حد زیادی بحران را از خودش دور کرد و امیدوار است با کسب سه امتیاز در این مسابقه سخت و توقف مس، عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند. هرچند که تیم حفاری در خانه خود به راحتی تسلیم نمی گردد.

در دیگر بازی این هفته، تیم رده دومی مس در خانه خود به مصاف آذرخش می رود. مس دو هفته پیش در خانه خود مقابل سن ایچ با نتیجه تساوی متوقف شد و سرمربی این تیم به بازیکنانش هشدار داده است تا اتفاقات آن مسابقه در بازی این هفته تکرار نگردد.

تیم اهورا بهبهان تنها تیم نیم فصل اول است که حتی یک برد هم به دست نیاورده است. این تیم با 2 تساوی و 10 باخت، 2 امتیازی است و در قعر جدول جا خوش نموده است.

هفته سیزدهم در حالی فردا برگزار می گردد که حفاری و مس سونگون یک دیدار معوقه دارند و جدول لیگ بعد از این بازی معوقه قطعی خواهد شد.

برنامه بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال که ساعت 18 فردا پنجشنبه برگزار می گردد به این توضیح است:

* شرکت ملی حفاری ایران- گیتی پسند اصفهان * مس سونگون ورزقان-آذرخش بندرعباس * مقاومت البرز- شهرداری ساوه * لبنیات ارژن شیراز- فرش آرا مشهد * شهروند ساری- سن ایچ ساوه * پارسیان شهر قدس-سوهان محمد سیما قم * اهورا بهبهان- مقاومت قرچک

جدول رده بندی لیگ تا خاتمه هفته سیزدهم به این ترتیب است:

1- گیتی پسند 28 امتیاز 2- مس سونگون 24 امتیاز - یک بازی کمتر 3- شهروند ساری 22 امتیاز 4- سن ایچ 21 امتیاز 5- حفاری اهواز 20 امتیاز ------------ 13- شهرداری ساوه 7 امتیاز 14- اهورا بهبهان 2 امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 220

به "لیگ برتر فوتسال به نیم فصل رسید، کار سخت گیتی پسند در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال به نیم فصل رسید، کار سخت گیتی پسند در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید