شناسایی جاذبه های طبیعی در مطالعات باستان شناسی کوه تیان شن جاده ابریشم در چین

به گزارش تفطن، گروهی از باستان شناسان که مشغول مطالعه پروژه جاده ابریشم 2017 در مسیر کوه تیان شان بودند با دیدن مناظر طبیعی این ناحیه پیشنهادی را به مدیران مسئول دادن که ارزش اقتصادی این منطقه از دید گردشگری توجه بیشتری شود تا موجبات رشد منطقه را فراهم سازد.

شناسایی جاذبه های طبیعی در مطالعات باستان شناسی کوه تیان شن جاده ابریشم در چین

باستان شناسانی که در پروژه باستان‌شناسی جاده ابریشم 2017 چین در مسیر کوه تیان شان شرکت نموده اند، روز دهم ژوئن پس از انجام مطالعات میدانی، سمیناری را با کارشناسان و رسانه‎های گروهی برگزار کردند. این متخصصین بر این عقیده هستند که مسیر کوه تیان شن در جاده ابریشم باستانی نه تنها دارای مقدار زیادی آثار باستانی و فرهنگی میباشد بلکه منظره طبیعی فوق العاده زیبایی دارد و با استفاده مطلوب از این منابع می‎توان به رشد اقتصادی و اجتماعی محلی کمک نمود.

استاد مو گوئی‎جین، محقق پژوهشگاه محیط زیست آکادمی علمی شین جیانگ عنوان کرد

کوه تیان شن منابع بسیاری در دل خود دارد، مناظر طبیعی ویژه این منطقه از جمله منابع عالی گردشگری میباشد و باید بطور مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

مو گوئی‎جین در این پروژه باستان‌شناسی با تجربیات و دانش غنی خود، به طور دقیق موقعیت و فواصل مسیرهای باستانی را مشخص نموده و توانست موفقیت این پروژه را تضمین نماید.

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 38

به "شناسایی جاذبه های طبیعی در مطالعات باستان شناسی کوه تیان شن جاده ابریشم در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی جاذبه های طبیعی در مطالعات باستان شناسی کوه تیان شن جاده ابریشم در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید