هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک

به گزارش تفطن، هتل تاوانا بانکوک (tawana hotel bangkok)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند در شهر زیبای بانکوک است. این مجموعه که در مرکز بانکوک واقع شده، مرز 100 متر با بازارگاه شبانگاه ی دوری دارد بنابراین دسترسی مناسبی به کل مراکز فروش و تفریحی ناحیه است.

هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک

ایستگاه متروی و توقفگاه قطار در 300 متری و گذرگاه بین المللی در فاصله ی 35 دقیقه ای از هتل قرار گرفته‌اند. اتاق ها همگی دارای وای فای رایگان و با امکان اتحاد آی پاد می باشند. میز کار، گاوصندوق، چای قهوه ساز، دوش های ویژه با دوش از امکانات هر سرا است.

مهمانان می توانند در تالار ورزشی فعالیت کنند یا در مجموعه توریستی برای گردشگران تور بانکوک سیاحتی ثبت نام انجام کنند. مجموعه پذیرش و مرکز تجاری این هتل به شکل 24 ساعته آماده ی سرویس دهی است. غذاخوری اقسام غذاهای بین المللی را بابت ناهار و شام به شکل بوفه ارائه می دهد. مهمانخانه عمده تاوانا غذاهای تایلندی و اروپایی را سرو می کند. میان وعده و دسرهای مختلف را نیز می توانید در کافه میل کنید.

هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 1000 بات می‌باشد. استفاده از تخت ویژه کودک بابت کودکان زیر 2 سال رایگان است. مصرف از تخت های موجود در سرا برای کودکان زیر 10 سال مجانی است. درهر سرا امکان وجود یک تخت اضافه تخت اختصاصی کودک به چشم می‌خورد. مبلغ های زیادی با مبلغ کلی قیمت گزاری نمی شود و باید به طور سواسوا قیمت گزاری شود. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت اختصاصی کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ نمود.

قیمت اتاقهای هتل تاوانا بانکوک بسیار نازل می‌باشد و از این نظر جزو کامل ترین هتل های بانکوک است. از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، پارکینگ رایگان و حوضچه آب گرم بهره مند میباشد. در سرا ها میز کار و قهوه ساز هم وجود دارد. کل سرا ها دارای حمام هستند. هتل تاوانا بانکوک دارای پذیرش 24 ساعته و کارها تور و مرکز تجاری و علاوه براین امکانات تفریحی مثل انجمن ورزشی می‌باشد. منطقه بنگ راک یک اختیار برتر بابت گردشگران تور بانکوک است که به برزن چینی ها و مردم صمیمی و غذاهای پرنقش آن علاقه‌مند هستند.

انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 130

به "هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید