هتل رویال پارادایس پوکت

به گزارش تفطن، هتل رویال پارادایس، یکی از هتل‌های 4 ستاره‌ای است که در مرکز منطقه تفریحی و پرطرفدار پوکت قرار گرفته است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل رویال پارادایس پوکت

هتل رویال پارادایس از بهترین هتل های پوکت است که در مرکز پاتونگ واقع شده است . ساحل پاتونگ دسترسی راحتی دارد و تنها چند دقیقه پیاده روی لازم است . اکثر مراکز خرید و تفریحات شبانه در چند صد متری این هتل قرار گرفته‌اند . مرکز خرید سنترال فستیوال 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد . ساجل کارون نیز در 500 متری هتل قرار دارد . فاصله هتل تا فرودگاه 48 کیلومتر است. این هتل همچنین سرویس اتوبوس شاتل رایگان به ساحل پاتونگ دارد که هر روز از 9 صبح تا 4 بعدازظهر به فعالیت می‌پردازند.

 در تور پوکت با انتخاب یک هتل با موقعیت خوب در سواحل و یا در نزدیکی مکان‌های که قرار است به بازدید آن‌ها بروید، می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

هتل رویال پارادایس از محبوب ترین هتل های تایلند است که دارای 350 اتاق است که با به سبک تایلندی مدرن طراحی شده است. اتاق های سوپریور ، لوکس ، مینی سوئیت ، رویال سوئیت و … که هر کدام بالکن خصوصی دارند و دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه ی مطبوع ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای ، حمام خصوصی با حوله ، دمپایی و سشوار ، تلفن ، امکانات چای و قهوه ، یخچال ، مینی بار ، میز ، مبلمان ، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند.

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 139

به "هتل رویال پارادایس پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل رویال پارادایس پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال پارادایس پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید