آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، یکشنبه سوم فروردین

به گزارش تفطن، بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه های کشور، در بسیاری از جاده های کشور شاهد بارش باران و یا برف هستیم و رانندگان باید با احتیاط بیشتر و با به همراه داشتن تجهیزات اولیه مورد احتیاج در این جاده ها تردد کنند.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، یکشنبه سوم فروردین

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز مدیریت راه های کشور در شبانه روز گذشته، 2 هزار و 318 تردد در محورهای برون شهری کشور به ثبت رسیده که نسبت به روز قبل 1.7 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش آزاد راه های کرج-قزوین با 59 هزار و 47، کرج-تهران با 55 هزار و 615 و قزوین-کرج با 46 هزار و 790 بیشترین تردد ثبت شده خودرو را به خود اختصاص داده اند.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور تحت تأثیر مداخلات جوی محورهای رامیان-اولنگ - شاهرود، شمشک - دیزین، شهداد - نهبندان، سی سخت - پادنا، وازک - بلده، گنجنامه - تویسرکان، پونل - خلخال، سروآباد - پاوه، خرم آباد -پلدختر، فرعی نور-آب پری، خلخال - اسالم، پل زال- اندیمشک، روانسر - کامیاران، جوانرود - پلنگانه ، واقع در استان کرمانشاه، ثلاث - بزمیرآباد-سرپل ذهاب، جم-ریز، واقع در استان بوشهر، ثلاث - زمکان، ثلاث - کوزران، ثلاث - مله کرمینه - سرپل ذهاب، قدیم باغچه - مشهد، محور کمربندی دیر در بوشهر و جاده تلو در تهران به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

ضمناً آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس ، واقع در استان مازندران ،از مورخ 1 فروردین99 از ساعت 19 تا 7 روز بعد تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج محدوده چیتگر وجود دارد.

همچنین محدودیت تردد با تغییر راستا در بعضی محورها به این توضیح است:

آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس هر شب از ساعت 19:00 الی 07:00 روز بعد مسدود است و تردد از راستا جایگزین محور قدیم چالوس- مرزن آباد انجام می شود.

محور قدیم پل زال - اندیمشک مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین آزادراه پل زال -اندیمشک انجام می شود.

محور قدیم باغچه - مشهد مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین آزادراه باغچه-مشهد انجام می شود.

محور کمربندی دیر و بالعکس مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین محور سه راهی دیر به شهر دیر انجام می شود.

در محورهای شمالی - تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت وبرگشت) برقرار است.

در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و در بعضی از محورهای استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد ، اصفهان ، زنجان ، قزوین ، فارس ، البرز ، مازندران و تهران و بارش باران در محور آزادراه تهران - شمال و بعضی از محورهای استان های ایلام ، خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، قم ، سمنان ، گلستان و گیلان را شاهد هستیم.

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به بیشتر استان ها و از طرفی همراهی هم وطنان عزیز با توصیه های مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و درنتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها فعلاً تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز 99 به استثناء محموله های ترافیکی اجرا نمی شود.

البته تردد محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ نموده اند، در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه تاریخ 98/12/28 تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/01/05 ممنوع است. همچنین مجوز تردد برای محموله های ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ های 5، 6 ،9 و 99/01/10 با هماهنگی پلیس صادر خواهد شد.

شایان ذکر است اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 انجام شده است که هم وطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

انتهای پیغام/4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1172

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، یکشنبه سوم فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، یکشنبه سوم فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید