از نقش کنسول در دکوراسیون اتاق پذیرایی غافل نشوید

به گزارش تفطن، انتخاب کنسول مناسب برای اتاق پذیرایی بسیار مهم است. مدل کنسول باید متناسب با مبلمان غذاخوری باشد و سبک آن را منعکس کند. اگر قصد دارید یک اتاق پذیرایی گرم و محبت آمیز را تزئین کنید ، مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

از نقش کنسول در دکوراسیون اتاق پذیرایی غافل نشوید

انتخاب سبک و مدل کنسول

سبک دکوراسیون اتاق پذیرایی می تواند قدیمی ، نوستالژیک ، مبتکرانه ، نمادین ، مدرن ، کلاسیک، سنتی و … باشد. به همین علت انتخاب مدل مناسب از بین مدل های کنسول با توجه به سبک دکوراسیونی که در اتاق پذیرایی خواهید داشت بسیار مهم است. به طور مثال ، می توانید با توجه به سبک دکوراسیون یک مدل کنسول قدیمی را انتخاب نموده و با این کنسول با رگه های سیاه و سفید و مدل آنتیک توجه همگان را به آن جلب کنید.

در مثالی دیگر ، با انتخاب مدل کنسول با طراحی مدرن می توانید دکوراسیونی مدرن ایجاد کنید که افراد را به خود جذب کند. اگر بیشتر به مبلمان نمادین تمایل دارید ، با تزئین اتاق پذیرایی به سبک نمادین ، تضاد و تفاوت خود را نشان دهید. اگر می خواهید هم اتاق پذیرایی مدرن و هم سنتی داشته باشید ، کنسولی را که تلفیقی از سنتی و مدرن است انتخاب کنید.

انتخاب مدل کنسول

هنگام چیدمان اتاق پذیرایی ، انتخاب یک مدل کنسول با فرم های گرم به تمام معنا به دکور شما مزیت می دهد. این طرح که به شما در ایجاد فضایی محبت آمیز یاری می نماید ، از ظروف غذاخوری شما نیز به صورت حرفه ای محافظت می نماید. کنسول ناهارخوری را می توان رگ حیات اتاق پذیرایی توصیف کرد. وقتی می گویید نمی خواهید از کنسول بهره ببرید ، تمام مبلمان اتاق پذیرایی ناتمام می ماند. کنسول ها ، اصلی ترین مبلمانی هستند که به محیط پذیرایی شما جان و شخصیت می بخشند.

طرح های شیک و مینیمال

زمانی که می خواهید دکوراسیونی پویا و پر جنب و جوش در اتاق پذیرایی ایجاد کنید ، مدل کنسولی را در نظر بگیرید که با ویژگی های مینیمال خود شاخص باشد. با مدل کنسول بسیار ساده ولی کارآمد می توانید حداکثر بهره را ببرید و شگفتی در خانه خود ایجاد کنید.

طرح های کلاسیک

اگر دکوراسیون اتاق پذیرایی به سبک کلاسیک باشد، بهتر است مدل کلاسیک را به عنوان کنسول انتخاب کنید. برای آنالیز مدل های کنسول تکمیل کننده اتاق پذیرایی می توانید به محصولات ما را مرور کنید.

مدل های کنسول قدیمی

چه دکوراسیون منزل مدرن بسازید و چه دکوراسیون منزل قدیمی را ترجیح می دهید ، مدل کنسول با ویژگی های وینتیج انتخاب مناسبی در بین هر دو دکوراسیون خواهد بود. این مدل که با رنگ های فیروزه ای تزیین شده است ، در هر دکوراسیونی مانند ستاره ای خواهد درخشید.

کنسول های حکاکی شده

اگر به مدل کنسول با ویژگی های شیک و تزیینی فکر می کنید که مکمل میز پذیرایی در اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن باشد ، مدل های حکاکی شده را انتخاب نمایید. با این انتخاب هوشمندانه بصری ، هم به اتاق نشیمن و هم به فضایی که به عنوان پذیرایی استفاده می کنید، زیبایی می بخشید.

سبک مدرن و مینیمالیستی

اگر می خواهید یک دکوراسیون منزل مدرن و ساده بسازید ، این مدل برای شما مناسب است. این مدل کنسول را که کاملا ساده و کاربردی است و با رنگ های سفیدش به اتاق غذاخوری ظرافت می بخشد ، فضای پذیرایی خود زیبا کنید.

مدل آینه ای

اگر می خواهید یک دکوراسیون بین مدرن و قدیمی ایجاد کنید ، بهتر است مدل هایی با روکش آینه انتخاب کنید. با این مدل می توانید یک دکوراسیون فوق العاده بسازید که از یک طرف با ساختار پر زرق و برق خود به دکوراسیون یاری می نماید و از طرف دیگر مکمل میز ناهارخوری است.

کنسول با رنگ های تیره

رنگ های کنسول به مقدار مدل کنسول مهم هستند. اگر قصد تزیین با رنگ های روشن و سفید را دارید ، یک کنسول رنگی طبیعی از چوب قهوه ای تیره یا بلوط در نظر بگیرید.

ویژگی های عملکردی

بسیار مهم است ، مدل های کنسولی که در اتاق پذیرایی استفاده خواهید کرد ، ویژگی های کاربردی داشته باشند. به همین علت ، انتخاب مدل های کنسول با کشوهای متعدد ، قفسه های متعدد و فضای داخلی بزرگ مفید است. با انتخاب یک مدل کنسول کاربردی و عریض می توانید اتاق غذاخوری خود را کاربردی تر کنید.

کنسول های قدیمی

اگر می خواهید یک فضای پذیرایی بزرگ را در یک اتاق نشیمن بزرگ تزئین کنید ، مدل های قدیمی کاملاً شاخص خواهد بود. یک میز ناهارخوری بزرگ در رنگ های آبی و سرمه ای را با کنسول سرمه ای و طراحی خاص وینتیج کامل کنید و به دکوراسیون خود رنگ ببخشید.

مدل های لعاب دار

مدل های کنسول با درب شیشه ای را برای کنسول و کابینت های شیشه ای انتخاب کنید که در دکوراسیون اتاق پذیرایی از آنها استفاده خواهید کرد. این مدل کنسول که از لحاظ بصری تکمیل کننده دکوراسیون و ایجاد یکپارچگی است ، زمانی که در رنگ های روشن باشد بسیار باشکوه خواهد بود.

رنگ های کلاسیک و تیره

اگر از علاقه مندان به اجناس مینیمالیستی هستید ، این مدل را انتخاب کنید که با رنگ های مدرن ، کلاسیک و تیره خود مانند ستاره می درخشد. این مدل کنسول که مینیمالیستی و در عین حال شیک است به شما یاری می نماید کارهای بزرگی را در اتاق پذیرایی خود انجام دهید.

طرح های ساده و شیک

از ست های میز و صندلی ناهارخوری به عنوان مبلمان اصلی در اتاق پذیرایی بهره ببرید. اگر فضا باریک است می توانید طرح کنسول را ساده انتخاب نموده و احتیاج کنسول اتاق غذاخوری را بدون تنگ کردن فضا رفع کنید. این مدل کنسول که در زیر یک میز زیبا بسیار شیک به نظر می رسد ، دقیقا همان چیزی را که می خواستند، داده است.

مدل های سازگار با میزهای سنگی

زمانی که می خواهید یکی از مدل های میز ناهارخوری سنگی مورد استفاده در قرن شانزدهم را در خانه خود قرار دهید ، باید مدل کنسولی را انتخاب کنید که با میز ناهارخوری سازگار باشد. با انتخاب این مدل کنسول که طراحی نازک و بلندی دارد و با روش قدیمی بودنش احساس می گردد متعلق به گذشته است ، هم یکپارچگی دکوراسیون را تامین نموده و هم از نظر بصری یک دکوراسیون حرفه ای ایجاد می کنید.

مدل کنسول گوشه ای

برای قسمت های خالی یا بلااستفاده اتاق پذیرایی مدل کنسول با طراحی خاص را در نظر بگیرید. در صورت تمایل می توانید مدلی را انتخاب کنید که فقط قسمت گوشه آن را بپوشاند. مهم ترین نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که عمق کنسول دارای ابعادی باشد که باعث باریک شدن اتاق غذاخوری نگردد.

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2459

به "از نقش کنسول در دکوراسیون اتاق پذیرایی غافل نشوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "از نقش کنسول در دکوراسیون اتاق پذیرایی غافل نشوید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نقش کنسول در دکوراسیون اتاق پذیرایی غافل نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید