اسلامیان: تا تشکیل مجمع، بهاروند مسئولیت فدراسیون را برعهده خواهد داشت

به گزارش تفطن، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: طبق اساس نامه، تا زمان مجمع اصلی، بهاروند مسئولیت فدراسیون را برعهده خواهد داشت.

اسلامیان: تا تشکیل مجمع، بهاروند مسئولیت فدراسیون را برعهده خواهد داشت

به گزارش خبرنگار ، محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: ابتدا برای سلامتی تاج دعا می کنم. قبلا او مشکل قلبی داشت و فشار کاری زیادی در فوتبال و فدراسیون وجود دارد. در فدراسیون اسا س نامه ای داریم که به تایید فیفا رسیده و پیش بینی شده است که به هر دلیلی رئیس فدراسیون نتواند کارش را ادامه بدهد، نائب رئیس اختیار دارد و وظایف در هیئت رئیسه تقسیم می گردد.

او ادامه داد: طبق اساس نامه، بهاروند که نایب رئیس دوم است قبول مسئولیت می نماید تا مجمع اصلی که در خرداد ماه سال آینده داریم، تشکیل گردد. دبیر و یا سرپرست دبیری فدراسیون مسائل اجرایی را دنبال می نماید و کار های کلان بر عهده رئیس و نواب او خواهد بود.

اسلامیان درمورد اینکه گفته می گردد او در جلسات گذشته به عنوان سرپرست نائب رئیسی اول انتخاب شده است گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و من فقط عضو هیئت رئیسه هستم.

اسلامیان درمورد بازنشستگی و انتخاب جانشین تاج در ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرد: مسئولیت سرپرستی، موقت است و تنها برای چند ماه روی می دهد. فدراسیون اسا س نامه ای دارد که مورد تایید دولت و فیفا قرار گرفته است و طبق قاعده با وزارت ورزش نیز تعامل داریم، اما اساس کار همان بند های درون اسا س نامه است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره پذیرش و یا رد استعفای تاج اعلام کرد: اوضاع جسمی تاج خوب نیست و او شخصی است که در جبهه جانباز شده و در گذشته فوتبالیست بوده است. به دلیل ثباتی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد 12 صندلی بین المللی داریم و همه این ها به دلیل کوشش های تاج و هیئت رئیسه است. اما مهمترین مسئله در فوتبال ایران این است که 70 درصد از درآمد فوتبال را در اختیار نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 979

به "اسلامیان: تا تشکیل مجمع، بهاروند مسئولیت فدراسیون را برعهده خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامیان: تا تشکیل مجمع، بهاروند مسئولیت فدراسیون را برعهده خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید