اونای امری: از طرفداران برایتون عذرخواهی کردم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از طرفداران حریف تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس عذر خواست.

اونای امری: از طرفداران برایتون عذرخواهی کردم

به گزارش خبرنگاران ، در جریان تساوی یک - یک چهارشنبه تیم فوتبال آرسنال در خانه برایتون اتفاق جالبی رخ داد. اونای امری، سرمربی آرسنال پس از هدر رفتن یک موقعیت گلزنی توسط تیمش پیش از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، از شدت ناراحتی یک بطری آب آشامیدنی که در نزدیکی اش بود را شوت کرد که به صورت اتفاقی به یکی از طرفداران تیم میزبان خورد.

امری بلافاصله پس از این اتفاق از طرفدار برایتون عذرخواهی و در نشست خبری پس از بازی هم درباره آن توضیحاتی را ارائه کرد.

او گفت: من از طرفداران برایتون عذرخواهی کردم، چون بعد از یک حرکت ناخوشایند در دقیقه آخر بازی یک بطری آب را شوت کردم. شوتم محکم نبود، اما بطری به یکی از طرفداران برخورد کرد و من هم به آنها گفتم متأسفم.

امری سپس درباره بازی صحبت و از اینکه تیمش نتوانست سه امتیاز را از آن خود کند ابراز تأسف کرد. وی اضافه کرد: من کمی ناراحتم. فکر می کنم که کلید بردن بازی در نیمه اول بود. ما در آن نیمه آغاز به ارائه یک بازی هجومی کردیم و دو موقعیت دیگر هم داشتیم، اما ضربات اوبامیانگ مهار شد. به حریف موقعیت های زیادی ندادیم، اما با این حال آنها توانستند کار را به تساوی بکشانند. در نیمه دوم ما نتوانستیم نقشه بازی مان را به حریف تحمیل کنیم و موقعیت های گلزنی مهمی برای بردن بازی به وجود آوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 290

به "اونای امری: از طرفداران برایتون عذرخواهی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: از طرفداران برایتون عذرخواهی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید