بهترین پارک های آبی تایلند

به گزارش تفطن، تایلند کشوری زیبا با جاذبه‌های بسیار زیاد است. یکی از بهترین جاذبه‌های کشور تایلند که بسیار هم پرطرفدار است، پارک‌های آبی آن است. برای اینکه بدانید در تایلند به کدام پارک آبی باید بروید این مقاله را تا آخر بخوانید.

بهترین پارک های آبی تایلند

پارک آبی اسپلش جانگل

پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle) در ساحل مای خائو در جنوب تایلند قرار گرفته و در این پارک می‌توانید سرسره‌های آبی پیچ درپیچ و بلند بروید. در کنار همه این وسایل، نجات غریق‌هایی حرفه‌ای نیز مراقب شما خواهند بود. این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 عصر میزبان شما خواهد بود و کافه نارگیل معروف آن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای دارد. برای تجربه یک سفر ارزان و پر جاذبه با تور تایلند ارزان همراه شوید.

پارک آبی رامایانا (Ramayana)

پارک آبی رامایا در شهر پاتایا قرار گرفته و محیطی زیبا و تماشایی دارد. این پارک با مساحت 1844 متر مربع ‌از بزرگترین پارک‌های آبی تایلند به شمار می‌رود و در آن می توانید با سرسره و دیگر وسایل آبی تفریحاتی فراموش نشدنی را داشته باشید. در گوشه‌ای از پارک استخر سرپوشیده کوچکی برای کودکان نیز وجود دارد که فرزندان خود را می‌توانید به این پارک ببرید. این پارک آبی تمیز داشته و برای تامین آب آن از چاه های موجود در خود پارک استفاده می‌کنند.

پارک آبی فانتاسیا لاگون (Fantasia Lagoon)

اگر می‌خواهید به پارک آبی فانتاسیا لاگون (Fantasia Lagoon) بروید می‌توانید همزمان به خرید و تفریح بروید. در مرکز خرید Mall Bangkae می‌توانید به هر چیزی که نیاز دارید دست پیدا کنید. گردشگران از وجود این پارک زیبا خبر ندارند به همین دلیل وقتی به داخل آن بروید بیشتر با خود مردم تایلند آشنا خواهید شد. این پارک در مقایسه با دیگر پارک‌های آبی معروف تایلند به بانکوک نزدیکتر می‌باشد استخرهای بزرگ و سرسره‌های مناسب برای هر سنی دارد.

پارک آبی کارتون نتورک آمازون (Cartoon Network Amazone)

تجربه بزرگترین پارک آبی تایلند آن هم در پاتایا چیزی می‌باشد که نباید آن را از دست بدهید. این مجموعه بیش از تفریح آبی مدرن دارد. سرسره‌های آبی پارک آنقدر بلند هستند که با سرخوردن از روی آن در میان زمین و هوا لحظاتی ناب را می‌گذرانید. اگر بعد از این همه بازی احساس گرسنگی کردید باید بدانید که تایلند جایی می‌باشد که در آن با این همه غذاهای ارزان و خوشمزه هیچ وقت نباید نگران گرسنگی باشید. در این پارک هم برای بزرگسالان و هم کودکان در قسمت های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 48

به "بهترین پارک های آبی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پارک های آبی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید