آشنایی با جاذبه های کوالالامپور مالزی

به گزارش تفطن، کوالالامپور در واقع آسیای کوچک است چرا که مردمانی با فرهنگ های مختلف در این شهر زندگی می نمایند . و تلفیقی از فرهنگ هندو ، اسلامی و چینی می باشد. ساختمان ها با معماری دوران کهن و ساختمان های امروزی مدرن و آسمان خراش های سر به فلک کشیده و فستیوال هایی که هر چند وقت یک بار در این شهر برگزار می گردد و همچنین بازار های خیابانی ،کوالالامپور را شهری بسیار جذاب جلوه داده است. بهترین تفریح در این شهر قدم زدن در خیابان ها ، مراکز خرید ،و غذا خوردن در رستوران ها را به مسافران تور مالزی پیشنهاد می دهیم.

آشنایی با جاذبه های کوالالامپور مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

این شهر دارای آب و هوایی گرم و شرجی می باشد و همچنین در بعضی از ساعات روز دارای ترافیک شدید می باشد. همچنین جاذبه های این شهر در روز های آخر هفته پرجمعیت تر و در روزهای هفته خلوت تر است. در این مطلب بعضی از معروف ترین دیدنی های کوالالامپور را نام می بریم که ارزش کشف و سفر به کوالالامپور را داشته باشد.

برج های دوقلوی پتروناس ، موزه ملی مالزی ،برج کی ال، بوکیت بینتانگ، بازار مرکزی، غار میمونها ،شهر آبی سان وی لاگون، پارک پروانه کوالالامپور، آکواریوم کوالالامپور ومحله چینی ها که به گردشگران تور کوالالامپور پیشنهاد می کنیم در سفر به این شهر بازدید از این مکان ها را از دست ندهند.

منبع: لذت سفر
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 399

به "آشنایی با جاذبه های کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید