دریاچه نیلوفر در تایلند

به گزارش تفطن، دریاچه زیبا و رویایی نیلوفر در شمال تایلند قرار دارد و محل زندگی میلیون ها نیلوفر قرمز می‌باشد. گل‎های نیلوفری بیشتر در ماه ژانویه به چشم می‌خورند. این گل‌ها در سپیده دم باز شده و ظهر بسته می‌شوند. برای این که بیشتر در مورد دریاچه نیلوفر قرمز بدانید این مقاله را تا آخر بخوانید.

دریاچه نیلوفر در تایلند

نام این دریاچه، کومفاواپی است که دریاچه ای کم عمق در شمال تاینلد است و عمق آن حداکثر 1 متر است با این حال، وسعت این دریاچه تقریبا 32 کیلومتر است و به دلیل وسعت زیاد آن است که تایلندی‌ها معمولا به آن دریا می‌گویند. این دریاچه یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تایلند می‌باشد که نباید از دست بدهید.

بعد از رسیدن به این دریاچه می‌توانید قایقی اجاره نمایید و به دل دریاچه بروید. با طلوع خورشید گل‌ها کم‌کم باز شده و آنجاست که خودتان را غرق در دریایی از نیلوفرهای خوشرنگ در تور تایلند لحظه آخری پیدا خواهید کرد.

در میان راه با قایق‌های دیگر و ماهیگیران محلی روبرو خواهید شد که سعی دارند تا از این آب‌های قرمز رنگ ماهی بگیرند، دیدن این تصاویر در جلوی چشمان شما اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز است. آهسته آهسته که جلوتر بروید، خودتان را در بین نیلوفرها مشاهده خواهید کرد، اینجا جایی است که سکوت محض حکم فرما بوده و فقط شما هستید که یک دنیا زیبایی را می‌توانید از منظره جلوی چشمان خود به همراه سکوت استفاده کنید.

چطور به دریاچه نیلوفر قرمز برویم؟

دریاچه ی نیلوفر قرمز در شمال تایلند و در استان اودون تانی قرار گرفته است. از پایتخت این کشور یعنی شهر بانکوک برای اودون تانی، پرواز وجود دارد بنابراین با سوار شدن به هواپیما می‎توانید به بازدید این دریاچه زیبا بروید. بعد از رسیدن به فرودگاه 50 کیلومتر با دریاچه فاصله خواهید داشت که بهتر است از تاکسی استفاده کنید.

در اطراف این دریاچه رستوران و مکان‌های اقامتی وجود دارد. بنابراین می‌توانید به جای یک روز، چند روز در این منطقه بمانید.

انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 53

به "دریاچه نیلوفر در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه نیلوفر در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید