راهنمای سفر به تایلند

به گزارش تفطن، واحد پول کشور تایلند بات با نشان اختصاری (THB) می‌باشد. کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند تایلند، دارای تاریخی پیچیده و طولانی می‌باشند و بسیاری از گردشگران به این مناطق به سفر می‌پردازند.

راهنمای سفر به تایلند

فرودگاه سووارنابومی شهر بانکوک با نشان اختصاری (BKK)، فرودگاه چیانگ مای با نشان اختصار (CNX) و فرودگاه پوکت با نشان اختصاری (HKT) از فرودگاه‌های اصلی این کشور هستند.

آب لوله کشی کشور تایلند قابل آشامیدن نیست و در رستوران‌ها در پارچ ارائه می‌گردد. در مناطق روستایی اگر به آب بسته‌بندی شده آشامیدنی دسترسی ندارید سعی نمایید از بطری‌های تصفیه آب مانند LifeStraw استفاده کنید.

اینترنت کشور تایلند دارای سرعت مناسب و قابل اعتماد می‌باشد. سرعت اینترنت در تایلند سریعترین در جهان نبوده اما سرعت خوبی دارد و نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. اگر اینترنت هتل شما به مشکل برخورد کرد، شما می‌توانید در کافی نت‌ها کار خود را انجام بدهید چون این کشور تعداد زیادی کافی نت با سرعت اینترنت بالا دارد. مجموعه Nomadic Notes یکی از بهترین کافی نت‌های زنجیره‌ای در تایلند می‌باشد.

برای اتباع کشورهای آمریکا، بریتانیا و اروپا در هنگام ورود از طریق مرزهای هوایی به کشور تایلند معمولا ویزای توریستی 30 روزه صادر می‌شود. این افراد از طریق مرزهای زمینی می‌توانند ویزای 15 روزه دریافت کنند. اتباع سایر کشورها نیز باید پیش از سفر برای ویزا اقدام نمایند و بهتر است در مورد شرایط دریافت ویزا مطالعه کنند.

از بهترین جشنواره‌های کشور تایلند می‌توان جشنواره لوی کارتونگ (Loy Krathong) در چیانگ مای که در فصل پائیز برگزار شده و از بهترین جشنواره‎های مهم این کشور به شمار می‌رود و جشنواره چترها در بو سانگ (Bo Sang Umbrella Festival)، جشنواره چیانگ مای در ماه ژانویه، جشنواره گل های چیانگ مای در فوریه، جشنواره آب سونگ کران (Songkran Water Festival) در ماه آپریل، جشنواره موسیقی جاز هوا هین (Hua Hin Jazz Festival ) در ماه ژوئن، جشنواره سبزیجات و جشنواره پوکت و بانکوک در ماه های سپتامبر و اکتبر را نام برد. برای تجربه یک سفر ارزان و پر جاذبه با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید.

انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 56

به "راهنمای سفر به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید