رستوران آشپرخانه خانگی در پوکت

به گزارش تفطن، رستوران آشپزخانه خانگی (Home Kitchen) شهر پوکت یکی از بهترین رستوران‌های این شهر در کشور تایلند است که معماری خاص و دکوراسیون زیبایی دارد.

رستوران آشپرخانه خانگی در پوکت

رستوران آشپزخانه خانگی در شمال خلیج پاتونگ قرار دارد و پروژه جدید سرآشپز دنیل ایزبرگ است. طراحی عالی این رستوران از ذهن خلاق طراح آن جان آندروود هنرمند استرالیایی نشات گرفته و وسایل قدیمی را به قطعات هنری و پر زرق و بر ق تبدیل نموده. این رستوران 2 طبقه دارد که طبقه دوم آن به شکل بدنه قایقی وارونه به سمت دریا طراحی شده است. رستوران آشپزخانه خانگی به لحاظ دکوراسیون و طراحی آن در شهر زیبای پوکت معروف شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های گوارا را امتحان کنید.

سرآشپز این رستوران مردی با اهداف بزرگ بوده و شعار او این می‌باشد: سرآشپزی یک شغل نبوده و یک سبک زندگی به شمار می‌رود. او همواره در این رستوران سعی می‌کند که استعدادهای آشپزی خود را کاملا شکوفا نماید.

علاوه بر شام سرآشپز که به صورت هفتگی عرضه می‌گردد، او یک منو برای رستوران آماده کرده که تمام ذائقه‌های مشتریان را راضی نگه داشته است. گزینه‌ها و کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی می‌باشد که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت طعم غذاهای این سرآشچز معروف تایلندی را بچشید.

آدرس رستوران آشپرخانه خانگی در پوکت

 314 Phrabaramee road, Kalim beach, Patong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 86

به "رستوران آشپرخانه خانگی در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران آشپرخانه خانگی در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید