رستوران رایا (Raya) در پوکت

به گزارش تفطن، رستوران رایا (Raya) در شهر پوکت، یکی از رستوران‌های تاریخی این شهر در کشور تایلند به شمار می‌رود. رستوران رایا قدمتی 90 ساله داشته و در جاده دیبوک این شهر قرار گرفته است.

رستوران رایا (Raya) در پوکت

رستوران رایا (Raya) در 2 طبقه ساخته شده است که طبقه دوم آن آمادگی میزبانی از 150 نفر را دارد. دکوراسیون رستوران رایا بسیار جالب توجه بوده چرا که در این رستوران دکوراسیونی تلفیقی از هنر چینی، تایلندی و پرتغالی طراحی شده است. از ویژگی‌های دیگر این رستوران که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، کف پوش معرق‌کاری شده آن می‌باشد. پله‌های زیگزاگی در مرکز رستوران تعبیه شده و بر در و دیوار رستوران تابلوی پادشاهان تایلندی نصب شده. رستوران رایا، فضای رستوران‌های اصیل چینی و تایلندی را برای میهمانان ایجاد کرده که از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران، اجرای موسیقی زنده تایلندی و نورپردازی زیبا و بی‌نظیر آن است. رستوران رایا بهترین رستوران در پوکت به جهت سرو غذاهای آسیایی می باشد و بهترین ویژگی این رستوران، ارزان بودن قیمت‌های آن می‌باشد. با دانستن قیمت تور پوکت یک سفر عالی و پر جاذبه را آغاز نمایید.

این رستوران به دلیل معماری خاص و خدمات عالی که به مشتریان ارائه می‌دهد، تا به حال میزبان افراد شاخص و سرشناس از جمله ستارگان سینما و رئیس جمهور بوده است.

آدرس رستوران رایا در پوکت

Mueang Phuket, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand

انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 88

به "رستوران رایا (Raya) در پوکت" امتیاز دهید

2 کاربر به "رستوران رایا (Raya) در پوکت" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران رایا (Raya) در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید