سفر نخستین مسافران ایرانی خط دریایی قشم ـ خصب به عمان

به گزارش تفطن، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از عزیمت نخستین مسافران ایرانی خط دریایی قشم ـ خصب به کشور عمان اطلاع داد.

سفر نخستین مسافران ایرانی خط دریایی قشم ـ خصب به عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، عبدالجواد کمالی در حاشیه سفر دریایی تعدادی از مردم جزیره قشم به کشور عمان با شناور پیشرفته AL Hallaniyat گفت: علاقمندان سفر دریایی از قشم به عمان از سرتاسر ایران می توانند با سفر به این جزیره و به وسیله آژانس های مسافری نسبت به خرید بلیط و دریافت ویزای سفر اقدام نمایند.

وی با اشاره به همکاری بسیار مثبت نمایندگی وزارت خارجه کشورمان در جزیره قشم برای فراهم شدن شرایط سفر ایرنیان به عمان بیان داشت: هموطنانمان در سفر به عمان می توانند به مدت یک ماه از نقاط مختلف این کشور دیدن نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اضافه نمود: در آینده نزدیک با ایجاد شرایط تور سفر به عمان در کشورمان و تور سفر به ایران در کشور عمان، شرایط ویژه ای در زمینه سفر دریایی بین جزیره قشم و بندر خصب عمان با کاهش قیمت بلیط تردد ایجاد می گردد.

وی اظهار کرد: هم اکنون بلیط سفر رفت و برگشت به کشور عمان 4 میلیون و 200 هزار ریال است و مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال نیز برای صدور ویزا از مسافران دریافت می گردد در حالی که ویزای سفر به این کشور در نقاط دیگر کشورمان با دریافت 5 میلیون ریال صادر می گردد.

کمالی با اشاره به سفر 66 عمانی در نخستین روز راه اندازی خط دریایی قشم ـ خصب گفت: مسافران عمانی در سفر به جزیره قشم از قلعه پرتغالی ها، غارهای خوربس، جزایر ناز، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در روستای شیب دراز، جنگل دریایی حرا، کاشانه های میهمان در روستاهای جزیره، چاه های تلا و بادگیرهای منحصر به فرد بندر تاریخی لافت، اسکله کندآلو و خلیج دلفین های هنگام بازدید کردند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، سفر دریایی قشم ـ خصب با 80 دقیقه زمان و توسط شناورهای مدرن که از امکانات پیشرفته برخوردارند، انجام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 697

به "سفر نخستین مسافران ایرانی خط دریایی قشم ـ خصب به عمان" امتیاز دهید

47 کاربر به "سفر نخستین مسافران ایرانی خط دریایی قشم ـ خصب به عمان" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نخستین مسافران ایرانی خط دریایی قشم ـ خصب به عمان"

2 دیدگاه

ایمان 31 شهریور 1399

سلام میخواستم بدانم آیا سفر با کشتی از قشم به بندر خصب راه اندازی شده است یا خیر و مبلغ سفر را هم میخواستم بدانم

پاسخ به ایمان

علیرضا یوسفی 28 بهمن 1401

سلام
آیا در حال حاضر با کشتی میشه به عمان سفر کرد یا ن؟

پاسخ به علیرضا یوسفی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید