صرف شام در کشتی های بانکوک

به گزارش تفطن، یکی از جاذبه‌های اصلی تور تایلند در شهر زیبای بانکوک، سفر با کشتی بر روی رود چائوپرایا (Chao Phraya) می‌باشد. در این شهر، کانال های فراوانی نیز در آن حیات دارند که در داخل آنها و بر روی کشتی می‌توانید یک شام خوشمزه میل کنید.

صرف شام در کشتی های بانکوک

صرف شام بر روی کشتی گراند پرل (Grand Pearl)، یکی از بهترین تفریحات بانکوک به احصائیه می رود و در فضای خاموش این جیحون و به دور از هیا هو و نفوس شورش بانکوک، تجربه ای به یاد ثابت به خاطر گردشگران تور بانکوک است.

برای شام غذاهای دریازی و بری مثل گوشت اسب آبی، هشت پا و غذاهای سنتی با ادویه متعفن تایلندی و غذاهای بین المللی سرو می شود که حتماً به بشره سلف سرو می نفحه و شما می توانید در تور تایلند بر پی شامه تان غذایی را اختیار کنید.

این کشتی لیل غذای شب و بامداد از بندر ریورسیتی River City حرکت کرده و پس از صرف شام در نور شمع و همنشین با چشم اندازها زیبا، از زیر پل رامای هشتم دور زده و به بارانداز باز می گردد. صرف شام بر روی کشی گراند پرل Grand Pearl در فضای خلوت این نهر و به دور از هیاهو و شلوغی بانکوک، تجربه ای به یاد ماندنی برای گردشگران تور بانکوک است.

این کشتی شام از اسکله ریورسیتی (River City)، حرکت خود را آغاز کرده و پس از صرف شام ،در نور شمع و معاشر با چشم اندازها زیبا، از زیر پل رامای هشتم دور زده و به اسکله باز می گردد. یکی آخرت از جذب های سیر تایلند سفر با کشتی بر روی جو چائوپرایا در بانکوک، شیوه خوبی برای تماشای جاذبه های ونیز شرق است. این عنوانی است که اروپاییان در چگونگی بانکوک به کار می برند زیرا افزون بر جریان داشتن جو چائوپرایا Chao Phraya در این شهر، کانال های بسیاری نیز در آن بود دارند.

انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 126

به "صرف شام در کشتی های بانکوک" امتیاز دهید

2 کاربر به "صرف شام در کشتی های بانکوک" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرف شام در کشتی های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید