نمایش 10 فیلم از کارگردان ایرانی در جشنواره مونترال

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، جشنواره فیلم سینمایی مونترال در 43 سال برگزاری خود در بخش مرور آثار 10 فیلم از محمد شیروانی را به نمایش می گذارد.

نمایش 10 فیلم از کارگردان ایرانی در جشنواره مونترال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

6 فیلم کوتاه دایره، رضایت دادن، گیلاس هایی که کمپود شد، شهر آرام و کنسرو ایرانی و چهار فیلم بلند صفر بیست و یک، دستور آشپزی، هفت زن نابینا و لرزاننده چربی که در سال 2013 برنده ببر طلایی جشنواره روتردام شده بود از این فیلمساز در مونترال به نمایش درمی آید.

فیلم ناف ساخته محمد شیروانی نیز به عنوان یکی از 3 اتفاق ویژه جشنواره پخش خواهد شد.

این فستیوال هر سال در بخش مرور آثار به آنالیز آثار فیلمسازان آوانگارد و مستقل دنیا می پردازد و سال جاری آثار محمد شیروانی فیلمساز مستقل ایرانی در کنار پدرو کوستا فیلمساز پرتغالی، پیتر ویتنونیک مستندساز کانادایی، لارن باکال بازیگر آمریکایی، ژان کلود لازان فیلمساز کانادایی، پیتر پتری فیلمساز کانادایی، هارون فرخی فیلمساز آلمانی نمایش داده می گردد.

این جشنواره قدیمی ترین فستیوال کانادا است که در سال 1971 تاسیس شده و محلی است برای گردهمایی فیلمسازان مستقل و تجربه گرا.

این جشنواره از 8 تا 19 اکتبر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1048

به "نمایش 10 فیلم از کارگردان ایرانی در جشنواره مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 10 فیلم از کارگردان ایرانی در جشنواره مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید