هتل های تایلند در کریسمس

به گزارش تفطن، هتل های رویایی تایلند در تعطیلات کریسمس، بسیار زیبا و دیدنی هستند. در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های تایلند را برای اقامت رویایی شما، مخصوصا در زمان تعطیلات کریسمس انتخاب کرده‌ایم.

هتل های تایلند در کریسمس

هتل ماندارین (mandarinn) شرقی در بانکوک

این هتل 5 ستاره رودخانه ای با میراث تاریخی و فرهنگی باورنکردنی دارد. در این مقاله شما را با امکاناتی همچون استخر، سالن ورزش، آموزش یوگا، کلاس های آشپزی، رستوران ها و کافی شاپ های مختلف مشاهده نمایید. قایق شاتل رایگان، شام و بوفه شب کریسمس، صبحانه و نهار روز کریسمس و شام و بوفه باشکوه شب کریسمس همراه با جشن شمارش معکوس سال نو و وعده های غذایی روز سال نو است. اگر زمان تور تایلند شما با کریسمس همزمان شده است با انتخاب یک هتل مناسب کیفیت سفر خود را بالا ببرید.

خانه های ییلاقی آنانتارا راساناندا (کوفانگان)

ویلاهای ییلاقی 5 ستاره در تانگ نای پانوی، جاذبه‌هایی همچون استخر خصوصی و تراس، سالن های مشترک تناسب اندام دارد. این هتل در فاصله 1 دقیقه ای از ساحل قرار گرفته است. حمل و نقل با قایق خصوصی از فرودگاه سامویی است. نهار خوری کنار ساحل در فضای باز و اختصاصی و سالن انواع نوشیدنی های سرد و گرم در تور تایلند هستند.

هتل پولمن پوکت آرکادیا در پوکت

هتل 5 ستاره در ساحل نایتون، روی پرتگاه مشرف به دریای آندامان ساخته شده است.آبگرم، استخرهای متعدد، سالن بدنسازی، کافی شاپ ها، رستوران ها و نانوایی در محل شام سنتی کریسمس، کریسمس ایتالیایی، بوفه صبحانه، بوفه کبابی نهار روز کریسمس شام باشکوه شب سال نو، 8 نوع غذای مجلل، مراسم شمارش معکوس شب سال نو، صبحانه روز سال نو از ویژگی‌های این هتل در تور تایلند برای اقامت هستند.

انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 118

به "هتل های تایلند در کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های تایلند در کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید