هزینه های سفر به Cinque Terre

به گزارش تفطن، Cinque Terre پنج بخش زیبا به نام‌های Riomaggiore، Manarola، Corniglia، Vernazza و Monterosso را دارد که هر یک جااذبه‌هایی رویایی در قاره اروپا و کشور ایتالیا هستند. Cinque Terre در سواحل غربی کشور ایتالیا قرار دارد و بسیار زیبا می‌باشد.

هزینه های سفر به Cinque Terre

هزینه غذا در Cinque Terre

غذا در Cinque Terre نیز بسیار گران‌ است. به طور معمول، هزینه یک وعده غذایی در رستوران بین 25 تا 36 یورو می‌باشد. اغلب این رستوران‌ها برای وعده ناهار نیز باز می‌باشند و بعدازظهر‌ها تعطیل هستند. رستوران‌های این هتل برای ارائه شام به مشتریان از ساعت 7 عصر شروع به خدمت‌رسانی می‌کنند. در تمام این 5 منطقه می‌توانید پیتزا و پانینی‌های ارزان‌قیمتی را با 4 یورو تهیه کنید و یک پیتزا عادی نیز 11 یورو هزینه در بر خواهد داشت. 

هزینه حمل و نقل در Cinque Terre

در Cinque Terre روش‌های زیادی برای رفتن به نقاط مختلف وجود دارد. مسیر‌هایی برای پیاده‌روی در نظر گرفته شده است که به تمام این 5 منطقه نیز متصل هستند و در حقیقت روشی عالی برای گردش در این منطقه به شمار می‌رود، اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که پیاده‌روی در این منطقه کار نسبتا سختی است و بهتر است که کفش‌های مناسبی برای این کار بپوشید. یک کارت Cinque Terre خریداری کنید که 12 یورو در تور اروپا هزینه دارد و از طریق این کارت قادر خواهید بود تا بدون محدودیت، از قطار، اتوبوس و مسیر‌های پیاده‌روی برای یک روز استفاده نمایید.

هزینه هتل در Cinque Terre

هزینه هتل نیز برای یک اتاق دو تخته و حمام خصوصی حدود 80 یورو است و در فصل‌هایی هم که گردشگران کمی در منطقه وجود دارند، این مقدار به 55 یورو کاهش می‌یابد. برای سکونت در هتل‌ها نیز بهترین انتخاب، هتل‌های شهر Monterosso است.

انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 77

به "هزینه های سفر به Cinque Terre" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به Cinque Terre"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید