پراندلی: سیستم قرعه کشی یوفا در حق ایتالیا، پرتغال و روسیه ظلم کرد

به گزارش تفطن، خبرنگاران: سرمربی آتزوری ادعا کرد مردانش در دور انتخابی رقابت های جام ملت های اروپای سال 2016 کار سختی در پیش دارند.

پراندلی: سیستم قرعه کشی یوفا در حق ایتالیا، پرتغال و روسیه ظلم کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله انتخابی جام ملت های اروپای سال 2016 که فرانسه میزبانی آن را برعهده دارد، روز گذشته برگزار و معین شد ایتالیا، نایب قهرمان دوره قبلی این رقابت ها در گروه H با تیم های کرواسی، بلغارستان، نروژ، آذربایجان و مالت همگروه است.

چزاره پراندلی، سرمربی لاجوردی پوشان با وجود آنکه تیمش با این قرعه از جدال با 2 تیم قدرتمند گلدان دوم، تیم های بلژیک و سوئیس گریخت، ادعا کرد کار آسانی در مرحله انتخابی یورو 2016 در انتظار شاگردان او نیست و اینکه کرواسی می تواند تهدیدی جدی برای ایتالیایی ها باشد.

پراندلی گفت: اینکه ما از روبه رو شدن با بلژیک و سوئیس گریخته ایم درست است اما من فکر نمی کنم که کرواسی از آن 2 تیم گلدان 2 که همه از آنها فراری بودند، تیمی دست و پا بسته تر باشد. برخلاف تصور خیلی ها، گروه ما گروه آسانی نیست و یک دور چالشی در انتظارمان است. کرواسی و بلغارستان هم پتانسیل صدرنشینی در این گروه را دارند.

سرمربی آتزوری اضافه نمود: ما اخیراً با مالت بازی نموده ایم و می دانیم که رو به رو شدن با این تیم چه سختی هایی دارد. نروژ هم تیم خوبی است و آذربایجان نیز در پروسه پیشرفت واقع شده است. نمی خواهم جنجال آفرین باشم، چون اهل این چیزها نیستم اما باید بگویم سیستم قرعه کشی یوفا در حق ما، روسیه و پرتغال که در 3 صندلی آخر گلدان یک قرار گرفتیم ظلم کرد.

بازی های مرحله انتخابی پانزدهمین دوره از جام ملت های اروپا در ماه سپتامبر سال 2014 (شهریور 1393) شروع و در ماه نوامبر سال 2015 (مهر 1394) انتها می یابند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 586

به "پراندلی: سیستم قرعه کشی یوفا در حق ایتالیا، پرتغال و روسیه ظلم کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پراندلی: سیستم قرعه کشی یوفا در حق ایتالیا، پرتغال و روسیه ظلم کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: سیستم قرعه کشی یوفا در حق ایتالیا، پرتغال و روسیه ظلم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید