کلاهبردار 1.5 میلیاردی در لرستان دستگیر شد

به گزارش تفطن، خبرنگاران: فرمانده انتظامی لرستان گفت: کلاهبرداری که با معرفی چندین شهود ساختگی و قولنامه جعلی یک واحد مسکونی را به مساحت 140 متر مربع به ارزش 1.5 میلیارد ریال از شهروندی خریداری کرده بود توسط پلیس آگاهی لرستان شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار 1.5 میلیاردی در لرستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، محمد قنبری امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: در پی ارجاع شکایت یک شهروند به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاه برداری با اسناد جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار مأوران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در تحقیقات خود به مأموران گفته بود که فردی با معرفی چندین شهود و تنظیم قولنامه و جعل امضای وی واحد مسکونی او را به مساحت 140 متر مربع به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان شرح داد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کلاهبرداری های دیگر از سوی متهم پرونده به همین شیوه، گروهی از مأموران پلیس آگاهی استان پس از به دست آوردن معینات کلاهبردار با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراجعه به سوابق محل اختفای وی در استان مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

قنبری اعلام نمود: در تحقیقات تکمیلی از شاکی و بازپرسی از متهم دستگیر شده پرونده معین شد که متهم با جلب اعتماد خریداران، منازل مسکونی را فروخته و در قبال فروش آن ها از هر خریدار مبالغ هنگفتی دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان نمود: از این متهم تا به امروز مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کشف و ضبط شده است، در ادامه بررسی این کلاهبردار با قرار صادره روانه زندان شد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1274

به "کلاهبردار 1.5 میلیاردی در لرستان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبردار 1.5 میلیاردی در لرستان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید