آب و هوای شهر کرابی

به گزارش تفطن، کرابی یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند می‌باشد که بسیار زیبا و دیدنی است. شهر کرابی در لیست سفر بسیاری از گردشگران قرار گرفته و طبیعت بکری دارد، پس بهتر است با آب و هوای کرابی آشنا شوید.

آب و هوای شهر کرابی

کرابی آب و هوایی گرمسیری داشته و دمای آن به 8 درجه‌ سانتی‌گراد بالاتر از دمای خط استوا می‌باشد. به‌طور کلی دو فصل در این منطقه حکمفرما بوده و دمای هوا کم پیش می‌آید که به زیر 27 درجه سانتی‌گراد برسد.

در تور تایلند این امکان وجود دارد که در فصل‌های خشک به خصوص در شروع این فصل شاهد بارش باران باشید و به مدت چندین هفته در فصل‌های بارانی خورشید زیبایی خود را به رخ شما بکشد.

بادهای موسمی که آب و هوای این استان را کنترل می‌کنند به موقع جهت‌شان را در هر زمان از سال تغییر نمی‌دهند. به‌عنوان مثال  ممکن است باران در اواخر ژوئن شروع شود، بعد به مدت چند ماه متوقف و دوباره در ماه ژانویه بارش داشته باشد. تنها زمانی که می‌توان ثبات آب و هوایی را در شهر کرابی پیش‌بینی کرد، هوای گرم و خشک در ماه مارس و آوریل و بارش باران در اواخر سپتامبر و اکتبر می‌باشد. به‌طور کلی درجه حرارت هوای سالانه در کرابی به جز ماه‌های مارس و آوریل بین 28 تا 32 درجه سانتی‌گراد در روز نوسان داشته و در ماه‌های که باران‌های سیل آسا بارش دارد این دما تا مرز 24 درجه سانتی‌گراد هم کاهش پیدا می‌کند. شب‌ها قضیه فرق کرده و دمای هوا به مرز 5 تا 10 درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد که ممکن است در این مدت احساس سرما نمایید. بنابراین همراه داشتن لباس مناسب را با توجه به زمانی که به کرابی سفر می‌کنید،فراموش نکنید.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 93

به "آب و هوای شهر کرابی" امتیاز دهید

2 کاربر به "آب و هوای شهر کرابی" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب و هوای شهر کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید