آرزوی شهریار مغانلو در لباس پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش تفطن، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا روزی که پیراهن این تیم را بر تن دارم با تمام وجود کوشش می کنم تا مفید باشم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم مقابل طرفداران برای تیم محبوبم به میدان بروم.

آرزوی شهریار مغانلو در لباس پرسپولیس خبرنگاران

ب گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهریار مغانلو یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس بود. مهاجمی که برای حل کردن مشکل گلزنی تیم گل محمدی به پرسپولیس آمد. او مقابل نفت مسجد سلیمان اولین حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس تجربه کرد و نقش ویژه ای نیز در این برد ایفا کرد. تاثیر مستقیم او روی هر دو گل پرسپولیس روز خوبی را برای او ساخت هر چند شوت زیبای او از راه دور به تیرک خورد و به گل تبدیل نشد.

این مهاجم در سال 99 علاوه بر حضور در پرسپولیس فرصت حضور و گلزنی در فوتبال اروپا را نیز به دست آورد. بخشی از مصاحبه او را در ادامه می خوانید:

*هر کسی وقتی در یک جهت قدم می گذارد اهدافی برای خود متصور می گردد. وقتی هم فوتبالیست شدم حضور در پرسپولیس یکی از اهداف و آرزوهای من در کودکی بود. خوشحالم که این اتفاق پایان رخ داد و به یکی از اهدافم رسیدم.

*در مقطع اولی که پرسپولیس من را می خواست بازیکن پیکان بودم و باشگاه تصمیم گیرنده بود. در مقطع دوم هم پیشنهاد خوبی از سانتا کلارا دریافت کردم که پس از مشورت ترجیح دادم به فوتبال اروپا بروم. هنگامی هم که پرسپولیس پیشنهاد حضور در این تیم را داد شرایط را مهیا دیدم و امیدوارم که بتوانم انتظار طرفداران را برآورده کنم.

*اینکه الان در پرسپولیس هستم نشانه علاقه ام به این تیم است. باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. اما تمام کوششم را به کار می گیرم تا روزی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم، برای موفقیت تیم کوشش کنم.

*بی صبرانه منتظرم تا مقابل طرفداران پرسپولیس به میدان بروم و برای آن لحظه شماری می کنم. امیدوارم مردم کشورم همواره سالم و سلامت باشند و هر چه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1874

به "آرزوی شهریار مغانلو در لباس پرسپولیس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی شهریار مغانلو در لباس پرسپولیس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید